וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכונית של גוגל לא יהיו הגה וברקסים

18.3.2015 / 14:08

גוגל פשוט לא סומכת על הגורם האנושי במקרה של תקלה ומעדיפה לא לאפשר לו להתערב. וגם: רצועות נטענות לשעון של אפל אבל לא לנו, ומיני מהפכה בפיתוח אפליקציה לגוגל פליי. חדשות הטק

המכונית הלא-מאויישת של גוגל. plus.google.com, אתר רשמי
המכונית ללא נהג של גוגל/אתר רשמי, plus.google.com

מירוץ המכוניות ללא נהג של חברות הטכנולוגיה כבר יצא לדרך, וגוגל בהובלה כרגע. נתון חדש לגבי הרכב של החברה מגלה שגוגל לא רוצה תוכנית גיבוי למקרה שהרכב יצא מכלל שליטה. או במילים אחרות: גוגל סומכת יותר על המחשב ברכב מאשר על בני האדם.

האתר Engadget מדווח שבשיחה שערך אסטרו טלר, ראש מחלקת גוגל X, בכנס SXSW, הוא אמר לקהל שהחברה החליטה להוציא את ההגה והברקסים מן המכונית האוטונומית שלה כי "בני האדם אינם מהווים גיבוי אמין".

שמעתם נכון, גוגל כל כך בטוחים במערכות שלה, שכאשר הן יכשלו, כמו למשל מה שקרה בפרויקט גוגל X אחר בהם כדורים פורחים צנחו מהשמיים ללא שום סיבה, גוגל לא מכינה שום תוכנת גיבוי. או יותר נכון להגיד, שגוגל לא מאפשרת לאדם להיכנס למערכת. זה אומר שאנחנו נהיה תלויים לחלוטין במחשבים של גוגל, ועם כל הכבוד שיש אליהם, אם שרתי ג'ימייל יכולים לקרוס או להפרץ, כך גם מערכות הרכב.

מה חדש בשעון של אפל

אפל. אפל, אתר רשמי
הפתרון הקיים: טעינת השעון על ידי חיבור המגנט/אתר רשמי, אפל

לאפל יש רצועה נטענת לשעון, אבל היא לא בשבילכם. הסוללה בשעון של אפל תחזיק בערך יום, כמו שאמר המנכ"ל טים קוק בהשקה, אבל זה לא אומר שאי אפשר יותר. דיווח חדש מהאתר 9to5mac מראה שיש לאפל רצועות נטענות, אך הן ישמשו בעיקר להטענת המכשירים בתצוגת החנויות. כך שהלקוחות יכלו להנות מהשימוש בו בלי שיכבה להם באמצע.

כבר הוצגו רצועות נטענות של חברות צד שלישי בעבר, ואפל עדיין לא נתנה את דעתה בנושא. יתכן ואפל תמכור את הרצועות הנטענות האלו בעתיד בנפרד, אך כרגע הן באות בלי סוללה ויצטרכו מקור חשמל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

גוגל תעבור על האפליקציות שיעלו לגוגל פליי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתי יפסלו אפליקציות על זה שהן ממכרות מידי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד היתרונות הגדולים של חנות הגוגל פליי על פני האפ-סטור של אפל היא המהירות בה ניתן לעלות אליה אפליקציות חדשות. בעוד שאפל עוברת על כולן בקפדנות יחסית עם תקנים מחמירים, ואף לפסול אפליקציות לא פעם, בגוגל התהליך מהיר בהרבה. זו הסיבה למשל שכאשר פלאפי בירד היה משחק חם בשוק, יכלתם למצוא בגוגל פליי הרבה יותר חיקויים שלו. פשוט כי תהליך האישור שלהם היה הרבה יותר מהיר.כעת, לפי האתר TechCrunch גוגל משנה את הנהלים.

גוגל מתחילה להכניס את האדם לתהליך הבדיקה כמו שיש אצל אפל המתחרה. עובדים של גוגל יחלו לבדוק פיזית את האפליקציות לפני האישור לחנות, וכן יקבע גם תחום גילאים חדש שעלול להיות בעייתי. בכתבה מסופר שלפני ההגשה המפתחים יצטרכו לענות על שאלות שיקבעו את דירוג המשחק. למשל שאלה כמו: "האם יש אלימות מוגזמת במשחק?" יכולה לדרג משחק כ-מעל גיל 16 ובעצם לפגוע בשוק אליו המשחק מיועד.

מדובר במהפך לא קטן עבור מפתחי האפליקציות ונקווה שהתוצאה תהיה לטובת הצרכן שיזכה לקבל אפליקציות איכותיות יותר ומתאימות לגיל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully