וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתקעתם בלי סוללה? הכיסוי לאייפון יטעין לכם את המכשיר

30.3.2015 / 18:16

פרויקט מימון המון באינדיגוגו מציע לכם כיסוי לאייפון שהוא גם גנרטור זעיר. 5 דקות של סיבוב הידית - ותקבלו שלוש שעות חיים לאייפון

אחד הרגעים היותר מלחיצים בשגרת יומם של בעלי הסמארטפונים הוא כשצצה התראה על מצב הסוללה. כל שהמכשיר שלנו מבצע כל כך הרבה פעולות סבוכות ומתקדמות, בעיית ההטענה הולכת ונעשית משמעותית יותר ויותר - ולא מעט יזמים מחפשים פתרונות לבעיה. אז יש כבר מטענים ניידים, מטענים סולריים, ואפילו דווח על מדענים עובדים על סמארטפונים שייטענו באמצעות הקול שלנו. מדי פעם גם צצים כל מיני נסייני יוטיוב שטוענים שהם מסוגלים להטעין את האייפון באמצעות חפצים לא שגרתיים כמו אבטיח.

ההמצאה החדשה, CrankCase, מנסה גם היא להשתמש באנרגיה ניידת להטענת הסמארטפון, הפעם באמצעות גנרטור ידני. היזם, מארק גבריאל, מספר שבזמן הוריקן קתרינה, הוא התחבא בביתו ובהיעדר חשמל האזין לרדיו שפועל על גנרטור - באמצעות סיבוב של ידית המחוברת למכשיר. את הסמארטפון לא יכול היה להטעין, וזה גרם לו לתהות מדוע אין גנרטור ידית גם לטלפונים סלולריים. וכך נולד הרעיון.

CrankCase – גנרטור לסמארטפון. indiegogo, אתר רשמי
ה-CrankCase בפעולה/אתר רשמי, indiegogo

ה-CrankCase עשוי בעצם ככיסוי לאייפון, בתוספת ידית מסתובבת ופתח USB. סיבוב הידית מפעיל מנגנון דינמו שצובר חשמל, אשר מועבר לאייפון באמצעות כבל USB. כשהיא לא מופעלת, הידית יכולה לשמש גם כרגלית למכשיר. לדברי המפתחים, 100 שניות של סיבוב הידיות מייצרות שעת חיים אחת למכשיר במצב של סטנד-ביי, או 5 דקות שיחה, או 12 דקות צפייה בסרטון. 5 דקות סיבוב יספקו לכם 3 שעות חיים בסטנד-ביי לסמארטפון.

גבריאל פתח עמוד מימון להמצאה שלו באתר מימון ההמון אינדיגוגו, דרכו הצליח כבר לגייס 35 אלף דולר מתוך 50 אלף שקבע כיעד. ה-CrankCase מותאם בינתיים רק למכשירי אייפון 5 ומעלה, אך גבריאל מבטיח שהם עובדים על גרסאות למכשירים ודגמים נוספים. בנוסף הם עובדים גם על דגם ה-CrankBox - אותו גנרטור, רק בצורת קופסה נפרדת ולא ככיסוי, ואז ניתן יהיה לחבר אותו לכל מכשיר שהוא, כולל טאבלטים ושעונים חכמים.

מי שיזמין את המטען בסבב הנוכחי שלו, דרך אינדיגוגו, אמור לקבל אותו החל מחודש אוקטובר הבא. מומלץ להתחיל להתאמן על שרירי הידיים.

CrankCase – גנרטור לסמארטפון. indiegogo, אתר רשמי
ה-CrankBox/אתר רשמי, indiegogo

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully