וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפתור החדש של אמזון: הברקה או מתיחה?

1.4.2015 / 9:22

אמזון מציגה כפתור שיזמין לכם מוצרים בלחיצה אחת קטנה. פשוט מדביקים אותו על המוצר ואם ראיתם שהוא עומד להגמר- תלחצו. הבעיה? ההכרזה קרובה מידי ל-1 באפריל

צילום מסך

בדיחה או קידום מכירות? אמזון "משיקה" מוצר שנראה כמו בדיחה אבל לא בטוח שזה המצב. אתמול בערב פורסם כפתור "אמזון Dash Button". כפתור חכם של מותגים, המאפשר להזמינם בלחיצת כפתור. הרעיון האמת הוא די גאוני בפשטות שלו: נגמרה לכם אבקת הכביסה? על המכונה תוכלו להדביק את הכפתור של Tide ובלחיצה עליו ניתן להזמין עוד אבקה אוטומטית.

איך זה עובד? הכפתור מתחבר לרשת ה-WIFI הבייתית ולאפליקציה יעודית בסמארטפון שבה מוגדרים המוצרים עליהם מדביקים את הפכתורים. בעת לחיצה, מתקבלת הודעה המאפשרת אישור או ביטול הרכישה.

נכון לעכשיו חתמה אמזון הסכם עם מספר חברות גדולות בינהם: Tide, Huggies, Bounty (חברת מוצרי ניקיון לבית) ועוד. פרט מעניין הוא שהחברה עתידה לשלב את הכפתור במוצרים עתידיים כמו מכונות כביסה.

מתיחה ל-1 באפריל?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
להזמין אבקת כביסה דרך כפתור במכונה/מערכת וואלה, צילום מסך

חברות טכנולוגיה גדולות לא באמת מנסות לעבוד על המשתמשים שלהם ב-1 באפריל, אלא בשנים האחרונות יותר מקובל שהן מציגות "חידושים" מצחיקים המערבים את הפלטפורמות שלהן. לפעמים אפילו מדובר במוצרים עובדים כמו שגוגל עשתה בשנה שעברה עם משחק הפוקימונים על גבי המפות שלה.

אמזון יודעת את זה והשקת הכפתור החכם ב-31 למרץ מעוררת חשד. חלק מהדיווחים מפקפקים באמינות המוצר ולא נתפלא אם מחר הוא יוכרז כמתיחה. מצד שני, הם הקימו אתרים שנראים אמינים ויש אפשרות כבר עכשיו לרכוש את הכפתורים השונים.

הכפתור זמין בהזמנה למשתמשי פריים כמובן, ולפי ה-Wall Street Journal לא מדובר בבדיחה, אלא בכניסתה של החברה לתוך רשמית הקניות שלנו. האינטרנט מיהר והפך אותו לבדיחה עם כפתורים להזמנת צ'יפס, קונדומים, האם ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • אמזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully