וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מכה לגלקסי S6 אדג': המסכים שרוטים

אור אהרון

7.4.2015 / 13:50

וגם: גוגל תתקן בעיה קריטית באנדרואיד, הממשק של LG G4 נחשף ול-iMac תהיה כנראה רזולוציית 8K. חדשות הטק

מכשירי גלקסי S6 אדג' מגיעים עם שריטות. www.xda-developers.com, אתר רשמי
השריטות על המסך/אתר רשמי, www.xda-developers.com

הצרות ממשיכות לפקוד את סמסונג, ואת מכשירה החדש, ה-Galaxy S6 Edge. לאחר הסרטונים שתיעדו את ההתעקמות שלו, האתר PhoneArena מדווח כי משתמשים אמריקאים אשר רכשו את המכשיר קיבלו אותו עם שריטות - אמנם לא עמוקות כמו שנוצרות על מכשיר שנופל או נסדק, אך עדיין בולטות לעין, בעיקר מפני שהן משפיעות על איכות המסך ועל גווני הצבע המופיעים בו.

כידוע, זכוכית ה-Gorilla Glass 4 שב-S6 edge עוברת הליך חימום מיוחד שבסופו היא מתקמרת בצורה מושלמת למסך וכך בעצם היא יכולה לספק לו הגנה מקסימלית. למרות זאת, זה לא מסביר את הסיבה לעובדה כי לקוחות קיבלו מכשירים פגומים. אנחנו נקווה שמדובר במכשירים בודדים בלבד.

הפתרון לדליפת הזיכרון של נקסוס נמצא מעבר לפינה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם אוחזים במכשיר נקסוס, סביר להניח שכבר שמעתם על באג דליפת הזיכרון שקיים בגרסת ה-Lollipop, וכן על השלכותיו הקשות, כשהעיקרי מביניהן הוא חיי סוללה קצרים במיוחד. האתר AndroidPolice מדווח כי גרסה 5.1.1, שמתקנת את הבעיה, הועלתה לתוכנת ה-SDK (שמשמשת את המפתחים לפיתוח אפליקציות) - מה שמצביע על כך שהתיקון נמצא מעבר לפינה והוא צפוי להשתחרר על ידי גוגל בקרוב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

פול HD זה פאסה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
iMac של אפל, עדייין בלי רזולוציית 8K/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם אנחנו בדרך לראות את הדבר הבא בכל מה שקשור לרזולוציית המסך ב-iMac של אפל? האתר 9to5mac מדווח כי לפי מסמך שפרסמה חברת LG, יצרנית וספקית המסכים העיקרית עבור אפל, החברה מקופרטינו תשיק בעתיד iMac בעל רזולוציה של 8K. באפל, כמובן, מכחישים כל קשר לנאמר, ומציינים שלא הכריזו על סוג מוצר שכזה, ולא ציינו בפומבי שמוצר זה יושק במהלך השנה. כזכור, רזולוציות ה-8K מכילה פי 16 פיקסלים לעומת סטנדרט ה-Full HD המוכר לנו כיום. אם זה אכן יקרה, אנחנו נהיה האחרונים שנתנגד.

סוני כבר עובדת על הדבר הגדול הבא

דלפו תמונות של מכשיר Xperia z4 של סוני. www.phonearena.com, אתר רשמי
התמונות של ה-Xperia z4/אתר רשמי, www.phonearena.com

ומה קורה עם סוני? עושה רושם שענקית האלקטרוניקה עובדת במרץ על השקת מכשיר הדגל הבא, ה-Xperia z4. תמונות שהגיעו לאתר PhoneArena מציגות את המכשיר במלוא הדרו. על פי התמונות כמעט שלא ניתן להתחמק מהדמיון הגדול בינו לבין ה-Z3, אך ההבדל נמצא בפנים המכשיר: ה-Z4 צפוי לכלול מסך בגדול 5.2 אינץ', מעבד Snapdragon 810 ביחד עם 4GB RAM. מצלמתו האחורית צפויה להישאר על 20.7 מגה-פיקסל, ובנוסף הוא יושק ככל הנראה ב-2 גרסאות שונות בעלי רזולוציית מסך שונה: 1080p ו-1440p. נשמע מאוד מעניין, ואנחנו מחכים לשמוע פרטים חדשים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully