וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: ההתראות של פייסבוק משתדרגות

אילן גלר

28.4.2015 / 7:16

פייסבוק משנה שוב את סדר הפוסטים בפיד שלכם, גוגל עובדת על גרסה חדשה לגוגל גלאס, ופנסים חכמים לרכב ימנעו מכם להסתנוור. חדשות הטק

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

פייסבוק לא מסתפקת בשינויים הצפויים בפיד, ועומדת להציג בקרוב גרסה חדשה ללשונית ההתראות באפליקציה הרשמית שלה. זו לא תסתפק עוד במתן התראות על עדכונים בפוסטים שהעלתם או הגבתם אליהם, אלא תנסה להציג לכם מידע אקטואלי על נושאים מעניינים או אירועים שמתרחשים בסביבתכם.

הדגש על מידע מקומי הוא החידוש העיקרי של פייסבוק, שתנסה לנצל היטב את המידע הרב אותו היא אוספת אודותיכם. בפייסבוק מקווים כי לשונית ההתראות שלה תהפוך למקום לבדוק "מה חדש" באופן כללי, ולא רק בפוסטים אחריהם אתם עוקבים. למשתמשים שלא יהיו מעוניינים בכל הצפת המידע הזו, תהיה אפשרות לצמצם את מבחר ההתראות ואף להעלים אותן כליל - לפחות בינתיים.

גוגל עובדת על גרסה חדשה של גלאס

הקולקציה המעוצבת של גוגל גלאס. גוגל,
גוגל גלאס/גוגל

כעת כבר ברור כי השמועות על מותן של גלאס, משקפי המציאות הרבודה של גוגל, היו מוקדמות מדי. החברה עובדת במרץ על גרסה חדשה לגמרי שתתאים לקהל הרחב, וגייסה לפרויקט כשותפה מרכזית את לוקוסטיקה האיטלקית - תאגיד ייצור המשקפיים הגדול בעולם, המחזיק בבעלותו את המותגים ריי-באן, אוקלי ו-Vogue, בין השאר.

מנכ"ל לוקוסטיקה, שכנראה דיבר מעט יותר מכפי שמתיר לו חוזה הסודיות, אף סיפר במפגש עם משקיעים במילאן כי גרסה שלישית של גלאס נמצאת אף היא בפיתוח, אם כי בגוגל עדיין לא החליטו סופית מה יהיו תכונותיה. זאת ועוד, את פירות שיתוף הפעולה המסקרן הזה נזכה לראות כבר בקרוב, אולי אפילו בכנס המפתחים הבא של גוגל שיערך בסוף חודש מאי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בקרוב: נורות חכמות לרכב

תאורת חזית רכב. Dmitriy Eremenkov, ShutterStock
תאורת חזית רכב/ShutterStock, Dmitriy Eremenkov

באוניברסיטת קרנגי מלון שבפנסילבניה מציגים המדענים פרויקט מחקר מסקרן: נורות חכמות לרכב. הנורות הללו לא מסתפקות בתאורה לשעות החשכה, אלא עוקבות באופן פעיל אחר המתרחש בדרך. כך הן יכולות, לדוגמא, לגלות מכוניות הנוסעות בנתיב הנגדי ולהימנע מסינוור על ידי החלשת עוצמת התאורה לכמה רגעים באופן אוטומטי.

הנורות מסוגלות גם לאתר ולהאיר סכנות בדרך, כגון מכשולים או חיות החוצות את הנתיב. גרסה מתקדמת אף יותר הנמצאת בפיתוח אך לא צפויה להגיע לשוק בשנים הקרובות, תתחבר לאפליקציית ה-GPS שלכם על מנת להאיר את הכיוון בו עליכם לפנות ולגרום לנתיב שלכם להראות מואר יותר מאשר הנתיבים האחרים על הכביש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully