וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל מציעה פתרון זמני להודעה שמכבה את האייפון

אילן גלר

31.5.2015 / 9:27

הקומבינה של אפל: בחברה שחררו הודעה כי הם מודעים לבאג המשתק אבל לא מיהרו להפיץ עדיין עדכון גרסה, למרות הנזק הרב שהוא גרם ברחבי העולם. במקום זה הציעו פתרון מאולתר במיוחד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומבינה מוזרה במקום עדכון תוכנה./מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שאתם אולי ניצלתם את סוף השבוע האחרון לבילוי עם המשפחה או בחוף הים, סגרו המהנדסים של אפל שעות נוספות בעבודה בניסיון למצוא פתרון לבאג "הודעת הטקסט של השטן", שגורם לאייפונים ואייפדים לקרוס. אבל לא נראה שהם התקדמו יותר מדי.

תיקון סופי ורשמי יגיע כחלק מעדכון תוכנה שישוחרר בקרוב לכל המכשירים מבוססי iOS, אך בינתיים אפל מוכנה להציע פתרון זמני. "אפל מודעת לבעיה ואנחנו עובדים על תיקון בעדכון תוכנה, אבל עד שהעדכון יהיה זמין, כך ניתן יהיה להשתמש שוב בטלפון ולקרוא הודעות", נכתב בפורום התמיכה של החברה ביום שישי.

אם גם אתם נפגעתם מההודעה המשתקת, וכעת אין באפשרותכם להפעיל את הטלפון או לקרוא הודעות, אפל ממליצה לכם לבקש מסירי לקרוא את כל ההודעות שלכם באמצעות הפקודה הקולית "Read unread messages" (משתמשי אייפון שבחרו בשפת ממשק עברית למכשיר האייפון שלהם יאלצו לעבור לשפת ממשק אנגלית לצורך הפעלתה של סירי). לאחר שסירי תקרא את ההודעה הקטלנית, בקשו ממנה להגיב לה. תוכלו להכתיב לה כל טקסט שמתחשק לכם.

בשלב הזה, לפי אפל, תוכלו פשוט להיכנס לאפליקציית ההודעות ולמחוק אותה ללא חשש. הוראות החברה לא טורחות להעניק הסבר לתופעה - אם כי יש היגיון בכך שאפל לא תרצה לחשוף יותר מידי אודות פרצת אבטחה אפשרית במערכת שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully