וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלעדי באורנג': LG G4 עם נפח אחסון כפול ללא תוספת תשלום

1.6.2015 / 17:41

לדברי החברה, הלקוחות שירכשו את מכשיר הדגל החדש של LG בנפח של 32 ג'יגה-בייט, יקבלו נפח אחסון כפול של 64 ג'יגה באמצעות כרטיס זיכרון נוסף בחינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכפלת זיכרון המכשיר בחינם./מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-LG G4 שמכירתו תחל מחר (2 ביוני) בישראל זכה לביקורות מעולות. מי שירכוש את המכשיר בארץ יקבל סוללה נוספת ומטען שולחני ללא תוספת מחיר ובמסגרת מאמצי השיווק, Orange מפנקת את הלקוחות עם הרחבת זיכרון אחסון של 32 גי'גה-בייט בחינם לכל הרוכשים.

"חיפשנו ערך מיוחד שיעניק יתרון ללקוחות שיבחרו לרכוש את מכשיר ה- LG G4 החדש אצלנו ומצאנו שקיים", אמר צביקה שיינפלד, סמנכ"ל החטיבה הפרטית והקמעונאית בפרטנר. "השימוש הגובר בסמארטפון – צילום תמונות, סרטונים, אפליקציות מגוונות ועוד מוביל לכך שללקוחות נדרש נפח אחסון רחב. כמענה לצורך זה, החלטנו להעניק ללקוחות שירכשו את המכשיר נפח אחסון כפול".

בנוסף, Orange ממשיכה במסורת הטרייד-אין ומאפשרת לקבל החזר של עד 1,650 שקלים בהחזרת מכשיר ישן, ללקוחות כל החברות, בהתאם לדגם המכשיר.

פרטנר גם מציעה ללקוחותיה שיחות באיכות HD Voice (בין מנויי Orange בעלי מכשיר התומך בשירות), שירות תיקונים עד שעתיים וביצוע בדיקות מקיפות טרם השקת מכשיר חדש כמו: הלימה לרשת, התאמת שירותי התוכן והפורטל הסלולרי.

ה-LG G4 יימכר מרכזי השירות והמכירה ברחבי הארץ של פרטנר ב-3,499 שקלים עבור הדגם הקרמי ו-3,699 שקלים עבור הדגם עם כיסוי העור.

  • עוד באותו נושא:
  • LG G4
  • orange

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully