וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי באג האייפון: הטקסט שגורם לסקייפ לקרוס

אילן גלר

4.6.2015 / 8:12

מתברר שצירוף תווים פשוט גורם לתוכנת המסרים המידיים לקרוס מיד ולהמשיך לקרוס בכל פעם שמנסים להפעיל אותה מחדש - בווינדוז, באייפון או באינדרואיד. אמש תיקנו חלקית את הבאג אבל מחשבים רבים עדיין חשופים

יח"צ - חד פעמי

שבוע חלף מאז נחשפנו לבאג ההודעה הקטלנית באייפון, וכעת מגיע תורה של סקייפ לקרוס ללא כל סיבה הגיונית אם שולחים אליה הודעה תמימה. אפליקציית המסרים המידיים והשיחות הבין-לאומיות מגלה רגישות יתר לצירוף האותיות והסימנים "http://:", כלומר הצירוף המופיע בראשיתה של כל כתובת אתר באינטרנט בצירוף נקודתיים מיותרות שמוציאות את סקייפ לגמרי מאיזון.

לא משנה אם אתם משתמשים בסקייפ לחלונות, לאנדרואיד או לאייפון; אם תכתבו את צירוף התוים האמור, או תקבלו אותו מאחד מחבריכם לשיחה, התוכנה תקרוס מיד - וגרוע מכך, תמשיך ותקרוס בכל פעם שתנסו להפעיל אותה. משום מה, הבאג לא משפיע על גרסת המק של סקייפ, או על גרסת מסכי המגע המיועדת למחשבי חלונות 8.

לזכותה של מיקרוסופט (שקנתה את סקייפ) יאמר כי מיהרה לאשר את קיומה של התקלה והגיבה לה במהירות. שעות ספורות לאחר שנחשפה בפורום המשתמשים הרשמי של סקייפ, כבר נתקלו חלק מהמשתמשים במנגנון חסימה וסינון אוטומטי שמחק את צירוף האותיות הקטלני ברגע שנכתב (אם כי לא תמיד). גרסה חדשה של התוכנה, שפותרת לחלוטין את התקלה, צפויה לצאת בקרוב מאוד לכל הפלטפורמות המושפעות.

  • עוד באותו נושא:
  • סקייפ
  • באג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully