וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו כנראה התגובה המוצלחת ביותר לאתגר הציצי-קולה המזויף

בן סויסה

10.6.2015 / 12:23

האתגר שסחף נשים רבות ברשת, והתגלה כמזויף בשבוע שעבר, הרגיז את איימי פלטשר כל כך שהיא פרסמה את התמונה הכי חזקה במסגרת הקמפיין עד היום, וכנראה סתמה את הגולל על כל העסק

זוכרים את אתגר הציצי-קולה שסחף את הרשת והתברר כזיוף? בשבוע שעבר דיווחנו על האתגר שעודד את הנשים להצטלם בעירום חלקי עם קולה מודבקת לחזה, לכאורה, במטרה לעודד מודעות למלחמה בסרטן. רבות מאלו שהשתתפו באתגר מחקו כבר את תמונתן החושפנית בעקבות החשיפה בעולם וכעת גולשת אחת פרסמה תמונה, שמבחינתנו לפחות, סותמת את הגולל על כל הפרשה.

ארגונים שונים למלחמה בסרטן הביעו כבר את מורת רוחם מהאתגר, עוד לפני שהתברר שיזם אותו מגלה כישרונות מעולם הפורנו, וטענו שאף אחד לא מגייס באמת כסף בניגוד לאתגר דלי הקרח שהצליח להביא לתרומות בסך עשרות מיליוני דולרים ברחבי העולם.

איימי פלטשר, ששרדה מאבק לא פשוט בסרטן השד, ממש לא השתעשעה כמו גולשים רבים אחרים מהסקסיזם המובנה בקמפיין, ומצאה את דרך התגובה הטובה ביותר – פרסום התמונה החזקה ביותר שעלתה עד היום במסגרת הקמפיין.

פלטשר שמעה על הקמפיין HoldACokeWithYourBoobsChallenge# בעודה משתתפת בטקס הלוויה של חברתה, שמתה מסרטן השד. אחרי הפגיעה הכפולה שחוותה, החליטה לקחת את האתגר על עצמה, בטוויסט שיוכל להסב אותו למשהו שבניגוד לקמפיין יש לו סיכוי לייצר דיון מקדם מודעות.

התמונה של פלטשר, חשופת חזה לאחר כריתה כפולה, עם בקבוק הקולה ואצבע משולשת כלפי האתגר כולו, עלתה תחת ההאשטאג המוביל את הקמפיין וזכתה כמובן לתמיכה סוחפת מצד גולשי טוויטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הגולשים הגיבו בחיוב לאומץ שהפגינה פלטשר

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully