וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצוף-ליצן: מחאת הרשת החדשה נגד שוביניזם

15.7.2015 / 12:45

גולשת שמאסה בתגובות הנבזיות שהיא קיבלה על איפור הפנים שלה, החליטה ללמד את הגולשים השוביניסטים איך נראה ליצן. המחאה ההומוריסטית הפכה במהרה לטרנד

יוטיוב

הטרנד החדש, שכובש את אינסטגרם בצבעים עזים, זכה לכינוי "מראה הליצן". הוא החל עם הגולשת BellaDeLune, שפרסמה לאחרונה סרטון המסביר איך להשיג את המראה המוגזם באמצעות איפור.

בלה פרסמה את הסרטון כמחאה על כך שגולשים רבים כינו אותה ליצן בשל הרגלי האיפור שלה. "עשיתי את זה כדי להראות איך ליצן אמיתי נראה", היא אמרה. האיפור המוגזם צבר פופולריות במהרה וגולשות רבות מיהרו לפרסם את תמונותיהן לפני ואחרי.

מה שהתחיל כמחאה הומוריסטית הפך לז'אנר איפור טרנדי ברשת וזכה להשטאג #ClownContouring. איפור הליצן לא נועד לשימוש יומיומי אבל עבור הגולשות המתנסות בו הוא דרך מהנה להראות מה אפשר לעשות עם קצת דמיון, מראה והשקעה.

כזכור, בתחילת השבוע סיפרנו לכם על טרנד הסלפי-בלי-איפור, ונראה שהפעם מדובר בתגובה הפוכה. המסר במחאת פרצוף הליצן הרבה יותר חד-משמעי: לא כל בחורה מאופרת עושה את זה בשביל תשומת לב ולא כל איפור הופך מישהי לליצנית.

#ClownContouring #makeup #me #selfie #red #smile I'm trying another trend!!! #trend #fad

A photo posted by Liz W (@lizizliz) on

Cool #ClownContour by the very talented @marieappelt 😘💖 Make sure to check out her page for all the details! 😄 #ClownContouring

A photo posted by 🎀 Universal Hair & Makeup 🎀 (@universalhairandmakeup) on

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully