וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צייץ ונפגע: פייסבוק שוב הסירה את סטטוסים מצייצים

21.7.2015 / 18:34

למרות הצהרתו של אבי לן, מפעיל עמוד הפייסבוק הפופולרי בעבר כי לא יקדם יותר תוכן שיווקי, הנהלת הרשת החברתית הסירה גם את העמוד החדש: "לא מאפשרים לאנשים ליצור מחדש עמוד שכבר הוסר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזיק מעמד כמה שעות./מערכת וואלה!, צילום מסך

שעות ספורות לאחר שהושק מחדש לקול צהלולי הרשת, פייסבוק סגרה את "סטטוסים מצייצים" החדש. "לפני חצי שנה בדיוק פייסבוק סגרה את הדף המשפיע והפופולרי בישראל", כתב אבי לן, מפעיל דף הפייסבוק שהסתכסך עם פייסבוק בשל קידום לינקים בתשלום. "עד שתוכרע בבית המשפט תביעתנו להחזרת הדף הקודם, החלטנו לפתוח דף חדש בפייסבוק".

בשיחה עם וואלה! TECH אמר לן כי כל המהלך לא נעשה בדיאלוג עם הנהלת הרשת החברתית וכי הוא מקווה שבעתיד "הפלטפורמה הזו תהיה יותר הוגנת". כמה שעות לאחר מכן הוסר העמוד ומפייסבוק נמסר בתגובה כי "הסרנו את העמוד. אנחנו לא מאפשרים לאנשים ליצור מחדש עמוד שכבר הוסר על בסיס הפרת כללי הקהילה שלנו".

כזכור, אחרי הסרת העמוד המקורי מסרה פייסבוק "לא נוכל לקבל ניסיונות להטעות אנשים שמשתמשים בשירות שלנו. הדף המדובר הפר שוב ושוב את מדיניות החברה, זאת על אף אזהרות שקיבל, ולכן הוחלט להסירו באופן סופי".

לן הבהיר כי העמוד החדש לא מבוסס על הפורמט של "סטטוסים מצייצים" המקורי וכי לב הפעילות שלו כיום הוא האתר שקם אחרי סגירת העמוד, והאפליקציה הנלווית. אחרי הביקורת שהוא ספג מהגולשים, עם פרסום העובדה שהוא קיבל תשלום עבור קידום לינקים, הקפיד לן לפרסם בעמוד החדש את "אמנת סטטוסים מצייצים", השמה דגש על אותנטיות, ויראליות וכיף.

לן הבטיח לא לקדם אג'נדה פוליטית, עסקית או שיווקית, אך זה לא סייע לו להחזיק בעמוד החדש, שאלפים כבר נענו לקריאתו ועשו לו לייק.

אחרי סגירת העמוד אמר אבי לן לוואלה! TECH: "אני המום. בתסריטים השחורים ביותר לא ציפיתי לתגובה כזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully