וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצול ציני: הייתם קונים את הסמארטפון המוזהב של ססיל האריה?

אילן גלר

3.8.2015 / 6:24

מעטים הנושאים שמצליחים להסעיר את הרשת בכל העולם, אבל ססיל האריה שנורה למוות בזימבבואה עשה את זה. ויש כבר מי שמנסה לעשות קופה על חשבון הפופולריות של האריה האהוב

צילום מסך

מותו המצער של ססיל האריה, על ידי ציד אמריקני בזימבבואה, סוחף את הרשת כבר ימים רבים וגורם לגולשים רבים לפרוק את זעמם ברשתות החברתיות. רבים ניצלו את פייסבוק כדי לתקוף את רופא השיניים וולטר פאלמר, החשוד בהרג בעת מסע ציד בפארק הלאומי הוואנגה שבמדינה האפריקנית.

אחת החברות שמיהרה לזנק על העגלה, ולנצל בצורה צינית במיוחד, את מותו של ססיל היא GoldGenie, המתמחה בייצור גאדג'טים יוקרתיים בעיצוב אישי. החברה מציעה למכירה מכשיר סמארטפון מצופה זהב, שעליו מוטבעת דמותו של האריה המפורסם, תמורת מחיר לא צנוע בכלל של כ-2,500 דולרים.

סמארטפון האריה הוא למעשה דגם ה-M9 של HTC, לו מהדורה מוגבלת שמגיעה מצופת זהב טהור ישר מהמפעל. ב-GoldGenie השתמשו במהדורה זו לצורך ייצור דגם המחווה לססיל, שאמור לטענתם להפוך לפריט אספנים מאחר ויוצעו למכירה רק 99 יחידות שלו. לפי החברה, 10 אחוזים מהרווחים יתרמו לעמותה העוסקת בשיפור תנאי חייהם של חיות פרא.

כמובן שדרך הרבה יותר טובה לסייע לחיות תהיה תרומת מלוא הסכום לעמותה, במקום רכישת מכשיר סמארטפון שאין שום הבדל בין ובין דגם ה-M9 הרגיל למעט ציפוי הזהב הבוהק. זו בוודאי לא הדרך הטובה ביותר להראות לעולם כמה אכפת לכם מהזולת.

טלפון ססיל האריה. youtube, צילום מסך
2,500 דולרים./צילום מסך, youtube
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשביל טלפון HTC M9./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבל היי, הוא מגיע במארז מהודר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully