וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה להיות כוכבת הפורנו הראשונה במציאות מדומה?

7.8.2015 / 7:03

"הרבה אנשים אמרו שהם בדרך כלל לא משלמים על פורנו - אבל הם לגמרי מוכנים לשלם בשביל זה", מספרת כוכבת הפורנו, אלה דארלינג, שמובילה את התעשייה לתחום החדש והמרגש של מציאות מדומה. "אנשים סיפרו שהם קופצים אחורה כי הם מרגישים שהם עומדים לחטוף"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיחה ישנה אומרת שאפשר לקשר את פריצתה של כמעט כל טכנולוגיה לתעשיית הפורנו, ממכשירי וידאו ועד לשירותים מבוססי מיקום המנהלים את חיינו כיום. בימים אלו מובילה התעשייה למבוגרים בין היתר גם את חוד החנית של תחום המציאות המדומה (Virtual Reality), או VR בקיצור, עם חברות כמו VRtube, המקדמות את נישת סרטי הפורנו בתלת-ממד ולוקחים את הטכנולוגיה הזו למקומות חדשים ומפתיעים.

VRtube החלה את דרכה בפורנו VR מהזן הצפוי, לפני שפנתה לפיתוח של משחק פורנו תלת-ממדי, הראשון מסוגו. השבוע השיקה VRtube מצלמת VR אינטראקטיבית המבוססת על טכנולוגיית מציאות מדומה מבית Oculus Rift. זו הפעם הראשונה שמוצר כזה מוצע לקהל הרחב, למעשה. לרגל ההשקה שוחחה כוכבת הפורנו, אלה דארלינג - אחת מהמוחות היצירתיים מאחורי האתר, שותפה בו והמנהלת הקריאייטיבית שלו, עם מגזין VICE, וסיפרה על חוויותיה ככוכבת הפורנו הראשונה של עולם ה-VR.

"באביב שעבר הכרתי בחורים שהעלו פוסט ב-Reddit על כך שהם רוצים ליצור פורנו בתלת-ממד, והם רצו מישהי עם יותר ניסיון בפורנו. לי יש המון ניסיון וקשרים בתעשייה אז יצרתי איתם קשר כי זה מאוד הלהיב אותי. הם הטיסו אותי לחוף המזרחי לצלם איתם", מספרת דארלינג על תחילת הדרך. "אם אנשים יודו בכך, או לא, להיות מסוגל לאונן הוא חלק חשוב ביישום טכנולוגיות חדשות", היא הבהירה.

לדבריה, "נמשכתי למציאות מדומה מאז שהייתי ילדה. תמיד חשבתי שזה מאוד מרגש ושזה העתיד של תעשיית הבידור. פורנו הוא הפרנסה שלי - זה הכול עבורי, אז כשאני נתקלת בטכנולוגיות חדשות אני מסתכלת עליהן מבעד לעדשת הפורנו", מספרת דארלינג. "ההבדל בין פורנו דו-ממדי מסורתי ומציאות מדומה, לדעתי, הוא כמו השוני בין לראות טלוויזיה והצגה על במה. זה כמו להיות שם בעצמך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההבדל עבור הכוכבת בזמן השידור במצלמות רגילות ומצלמות שנועדו לפורנו VR, לדבריה של דארלינג, אינו שונה מאוד מנקודת המבט של המצולמת, אך "זה שונה כי אני צריכה לחשוב במונחים של שדה הראייה של המצלמה. אני צריכה למצוא את המוניטור ולוודא שאני לא מחוץ לטווח ושהזרועות שלי לא קטועות בצורה משונה. זה סטריאו-סקופי, אז יש שתי מצלמות שמתעדות בו זמנית, כדי שיהיה אפשר לצלם אותי ב-3D. אני צריכה למקם את עצמי ביחס לשתיהן". למעט זה, לדבריה של דארלינג, החוויה דומה מאוד לצילומים רגילים בהם השתתפה בעבר.

"החוויה של המשתמש במצלמות VR הרבה יותר סוחפת וקרובה ממצלמות דו-ממד מסורתיות, כי הם מרגישים שהם באותה סביבה איתך. אז כשאני מסתכלת לתוך המצלמה, הם מרגישים כאילו אני מסתכלת אליהם. אם אני בועטת לכיוון המצלמה, אנשים סיפרו שהם קופצים אחורה כי הם מרגישים שהם עומדים לחטוף בעיטה לפנים".

נכון לרגע זה, אלה דארלינג עומדת באומץ באור הזרקורים של נישת הפורנו VR הצומחת לגמרי לבדה. "ברגע שנבין איך לעשות מזה כסף, וזה יתחיל לרוץ, נתחיל לעשות הופעות בתשלום. בשלב זה אביא עוד כמה בנות בשבוע. כרגע זו רק אני, אבל זה עניין של ימים או שבועות עד שנביא עוד שחקניות לסט".

דארלינג מאמינה כי לפורנו מציאות מדומה יש את היכולת להביא צד חדש של תעשיית הפורנו להמונים. "אני חושבת שזה יכול לתת דחיפה ממש גדולה לתעשייה", היא מסכמת, "בהופעה שעשיתי אתמול, קיבלתי תגובות חיוביות מקיר לקיר. הרבה אנשים אמרו שהם בדרך כלל לא משלמים על פורנו - אבל הם לגמרי מוכנים לשלם בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully