וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 טיפים לפייסבוק שישדרגו לכם את החיים

10.8.2015 / 10:28

להפסיק את ניגון הסרטונים האוטומטי בפיד, לשנות סטטוס לרווקות מבלי להסביר לכל העולם מה קרה, לשמור את רשימת החברים שלכם לעצמכם ועוד. יש ברשת החברתית הרבה יותר אופציות ממה שנדמה לכם

פייסבוק. ShutterStock
קצת פרטיות לא תזיק לכם./ShutterStock

על אף תחזיות עגומות שמנבאות לה אובדן משתמשים וחוסר עניין של הדור הצעיר, נראה שפייסבוק הגיעה למסה קריטית ברמה כזו, שקשה לדמיין משהו שיגרום לה להיעלם מחיינו לחלוטין בשלב זה.

ברשת אפשר למצוא אינספור טיפים וטריקים לשדרוג חווית השימוש ברשת החברתית הפופולרית בעולם, בחרנו עבורכם חמישה שיהפכו את החיים שלכם לנעימים, קלים, ופרטיים יותר.

>> 10 טיפים שיהפכו את פייסבוק להרבה יותר שימושי ומהנה.

לשנות סטטוס יחסים מבלי להסביר

כמה פעמים נמנעתם מלשנות סטטוס יחסים בפייסבוק רק כי לא רציתם להתמודד עם מבול הברכות הנרגשות, או לחילופין - איחולים מדוכדכים ותהיות "מה? איך? למה?". במידה ותרצו לבצע שינוי סטטוס מבלי להודיע על כך לכל העולם, היכנסו בטיימליין שלכם לטאב ה-About, משם ל-Family and relationships. בצד ימין מתחת לכותרת RELATIONSHIP לחצו על Edit ואז תוכלו להעביר את הגדרות הפרטיות של פריט המידע הזה ל-Only Me. עכשיו אף אחד (חוץ מכם) לא יראה את עדכון הסטטוס בפיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיפרד מבלי לחטוף מבול תגובות./מערכת וואלה!, צילום מסך

לקרוא הודעה מבלי שאף אחד יידע

בין וואטסאפ למסנג'ר של פייסבוק, קשה היום להתחמק מפיצ'ר "אישור הקריאה". המסנג'ר של הרשת החברתית מספק לשולח ההודעה מידע מדויק מתי והאם היא נקראה על ידינו, מה שעלול לגרום לא פעם לסיטואציות מביכות; או פשוט להכריח אתכם לענות כדי למנוע אי-נעימות.

כדי לבטל בפייסבוק את הודעת האישור Seen התקינו את התוסף Facebook Unseen עבור כרום או את Chat Undetected לפיירפוקס ואקספלורר. כמובן, כמו בביטול האפשרות ב-WhatsApp, ביטול האפשרות פירושו שגם אתם לא תראו מתי אחרים קיבלו את המסרים שלכם, אבל זה מחיר פעוט לשלם על החופש החדש שזכיתם בו.

להסתיר את רשימת החברים שלכם

יכולות להיות מגוון סיבות להסתרת רשימת החברים, מרצון להגן עליהם מספאם ויח"צני פייסבוק למיניהם, ועד לרצון לשמור על הפרטיות שלכם באופן כללי. לא משנה למה, במידה ותרצו להעלים את רשימת החברים המלאה שלכם ולשמור אותה לעיניכם בלבד, היכנסו לטאב החברים (Friends) בטיימליין שלכם, לחצו על אייקון העיפרון בצד הימני העליון, ושם באפשרות Edit Privacy >> Who can see your friend list? בחרו גם הפעם ב-Only Me.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי שלא רוצה שיחטטו לו ברשימת החברים./מערכת וואלה!, צילום מסך

להפסיק את ניגון הסרטונים האוטומטי

אחת התופעות שמצליחות להרגיז גולשים רבים בפייסבוק היא ניגון קטעי וידאו כברירת מחדל, ברגע שאתם מגיעים אליהם בפיד. במחשב מדובר בהצקה קלה אבל כשגולשים באפליקציה, מדובר בגורם המאט את הגלישה ואף עלול לגזול נתח גדול מחבילת הגלישה. אם אתם בחו"ל, אתם גם עלולים לשלם על זה ביוקר. כדי להפסיק לנגן באפליקציה סרטונים, היכנסו להגדרות הפייסבוק שלכם בסמארטפון, משם ל-Settings ובחרו ב-Videos and Photos. כעת כבו את האפשרות Auto-play ובחרו באפשרות Use Wi-fi Only במידה ותרצו למנוע הורדת תכני וידאו כבדים בחבילת הגלישה הסלולרית.

לשלם עם פייסבוק

אמנם מדובר באופציה שרבים חוששים להשתמש בה, בעיקר בשל החיבור בין הפרטים האישיים שלכם לפרטי כרטיס האשראי, אבל פייסבוק דאגה להשיק מוצר לא רע בכלל שכדאי להכיר.

בין שלל השירותים המקוונים המאפשרים החלפת והעברת כספים, כמו פייפאל למשל, לא רבים מודעים לאפשרות הזו הקיימת גם ברשת החברתית, ומאפשרת העברה של עד 10,000 דולרים מדי חודש בין משתמשים.

התשלום אפשרי רק באמצעות קרדיט דביט, שבניגוד לקרדיט אינו כרטיס אשראי, ונסמך על יתרה זמינה בחשבון ברגע ביצוע ההעברה או התשלום. כדי לבדוק את האפשרות הזו היכנסו להגדרות פייסבוק בסרגל העליון בצד ימין, על ידי לחיצה על המשולש ההפוך ואז בחירה ב-Setting; משם תוכלו להיכנס לטאב ה-Payments ולהגדיר אמצעי תשלום. לאחר מכן, בחלונית הצ'ט תופיע לצד אייקוני האימוג'י והתמונה אייקון של סימן דולר - לחיצה עליו תאפשר העברת כספים. לאחר מכן היכנסו ל-Account Settings ובחרו באפשרות Add Payment Method. אם אתם בוחרים באפשרות הזו, עדכנו את הגדרות האבטחה שלכם והחליפו סיסמה ליתר ביטחון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הכי בטוח, אבל אפשרי./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully