וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג גלקסי A8 נחשף רשמית - הדק ביותר בסדרה. צפו

אילן גלר

17.8.2015 / 11:15

בשלב הזה משווקת הענקית הקוריאנית את הדגם הזה רק בסין ובהודו, אבל עם מפרט מרשים למדי ופיצ'רים חביבים כמו סים כפול, שווה אולי להזמין אותו בדואר גם לישראל

צילום מסך

לפני כחודשיים דיווחנו על מכשיר חדש ומסתורי מסדרת הגלקסי, שצפוי להיות הדקיק ביותר עד כה. כעת נחשף הדגם באופן רשמי - סמסונג גלקסי A8, המשווק לעת עתה רק בסין ובהודו. זו בחירה מפתיעה למדי מצדה של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, שכן נראה כי מדובר במכשיר שעשוי להפוך ללהיט לא קטן במערב בזכות עיצובו המרשים.

ה-A8 הוא אכן מכשיר הגלקסי הדק ביותר שהושק עד היום; עוביו עומד על 5.9 מילימטרים בלבד, מסגרתו עשויה כולה ממתכת, והוא מעוצב בסגנון מעוגל הדומה לזה של הגלקסי S6 או האייפון 6, ואמור להבטיח אחיזה נוחה המונעת החלקת המכשיר מהיד. גודלו של המסך 5.7 אינצ', וכפתור ההפעלה הראשי כולל גם חיישן טביעות אצבע.

ההבדל העיקרי בין המכשיר הזה והגלקסי S6 (פרט לדקיקותו) הוא שימוש במעבד מעט חלש יותר, אך עדיין מספיק בהחלט לשימושיהם של רוב המשתמשים. בהתאם לציפיות השוק במזרח אסיה, תומך ה-A8 בשימוש בשני כרטיסי סים בו-זמנית. זה נראה כמו מכשיר מרשים מאוד לקטגוריית שוק הביניים, ואולי דווקא משום כך מהססת סמסונג להשיק אותו באירופה ובארה"ב, על מנת שלא ישכנע לקוחות לרכוש מכשיר זול מכפי שתכננו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה מרשים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט לא רע./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המחיר כנראה משתלם מאוד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully