וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ציד על הכוונת: הרשת זועמת על תמונות הילדים עם הלביאות המתות

אילן גלר

21.8.2015 / 7:31

גל המחאה ששטף את הרשתות החברתיות אחרי הריגתו של ססיל האריה לא שכך. כעת הגולשים זועמים על רופא שיניים אמריקני אחר שפרסם תמונות של ילדיו עם בעלי החיים שהם צדו בספארי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוח לך, חמודי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציד חיות בר הוא תחביב נפוץ יחסית בארה"ב אבל המקרה המצער של הרג ססיל האריה באפריקה, על ידי רופא שיניים אמריקני, שם על הכוונת את הציידים המעלים לרשת תמונות של הישגיהם המפוקפקים.

גל המחאה ששוטף את האינטרנט, מצד פעילי זכויות בעלי חיים, מתמקד כעת באלן טרפלי, תושב אינדיאנה, שזכה בכבוד המפוקפק לחוש את זעמם של הגולשים לאחר שהעלה לחשבון הטוויטר שלו תמונות של שני ילדיו הצעירים, לצד גופותיהן של לביאות אותן הם צדו במהלך טיול ספארי.

התמונות אומנם שותפו לפני יותר משנה אך לאחר שהוצפו על ידי פעילים ברשת הוצף חשבון הטוויטר של אלן לפתע במאות הודעות זועמות. בסופו של דבר נאלץ טרפלי לסגור את הפרופיל שלו, והוא גם חושש להגיע למרפאת השיניים אותה הוא מנהל, ומניח בינתיים לעובדיו לבצע את כל הטיפולים במקומו.

בראיון לדיילי מייל הבריטי סיפר טרפלי כי משפחתו לא יצאה למסעות ציד מזה שנים ולמעשה הם אינם עוסקים עוד באופן פעיל בתחביב האלים. באותה הנשימה הוא טוען כי לדעתו אנשים צריכים להיות מודאגים יותר ממרפאות "משפחה מתוכננת" העוסקות בהפלות מאשר בציד חיות בר. "לא אכפת להם מבני אדם ותינוקות שנרצחים, אבל אכפת להם מחיה אחת", אמר בהצהרה שבוודאי לא תוסיף לו הרבה קרדיט בחוגים הליברליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חינוך טוב./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תנו לילד רובה, רק טוב ייצא מזה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד מתמודד לאב השנה. אלן טרפלי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully