וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת בעקבות התחפושת הסקסית של ססיל האריה

אילן גלר

4.9.2015 / 4:24

כמדי שנה, יצרני התחפושות בארה"ב קופצים על ההזדמנות ומפרסמים תלבושות אקטואליות לקראת ליל כל הקדושים. הפעם התחפושת הפופולרית פגעה בפצע שעדיין מדמם והביאה עליה את זעם הגולשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירו בו, ואז הוא מת. הוא לא הפך לסקסי./מערכת וואלה!, צילום מסך

חוסר טעם משווע, או רגישות יתר מצד ארגוני זכויות בעלי חיים? הרשת סוערת במהלך הימים האחרונים בעקבות פרסום תמונות של שתי תחפושות המיועדות לחג ליל כל הקדושים הקרוב, ומנצלות את מותו הטראגי של ססיל האריה לצורך רווחים מהירים.

ססיל, כזכור, היה אטרקציה מרכזית בפארק הלאומי הוואנגה (Hwange) שבזימבבואה. הוא נורה למוות לפני כחודש וחצי על ידי ציד אמריקני והפך לסמל פעילי זכויות בעלי החיים נגד מסעות הציד של מערביים באפריקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לזכרו, כן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחפושת הראשונה שהצליחה לעורר את זעם הגולשים היא תחפושת "סקסית" המיועדת לנשים, ומציינת במפורש את שמו של ססיל כמקדם מכירות. הפרווה ממנה מיוצרת התחפושת אומנם מלאכותית, אך זה לא שכנע רבים מהגולשים כי לא מדובר בעלבון לזכרו של האריה המפורסם.

התחפושת השנייה שעוררה את זעם המגיבים לא מנסה אפילו לייפות את המציאות - זו תחפושת של רופא השיניים שירה בססיל. היא כוללת חלוק רופאים לבן המוכתם בדם, ואת ראשו הכרות של ססיל (בדמות בובת פרווה, כמובן). על החלוק מוטבעת התגית "דוקטור קודח רוצח" (Dr Killer Driller), ובחבילה תמצאו גם כפפות ניתוח, מוכתמות בדם אף הן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחפושת רופא השיניים שהרג את ססיל./מערכת וואלה!, צילום מסך

בכדי להתגונן במידת מה מפני הביקורת, יצרני שתי התחפושות מתחייבים לתרום 15 אחוזים לפחות מהרווחים לקרנות למען שימור חיות הבר. גם המהלך הזה לא הרגיע את המתקפה המקוונת, ואפילו ארגון זכויות בעלי החיים PETA הצטרף למאבק ומציע כעת למכירה את תחפושת "הנקמה", הכוללת בובת אריה שנושכת ומחסלת את רופא השיניים השנוא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ותגובת הנגד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully