וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'טים שיגרמו לסמראטפון לאהוב אתכם

8.9.2015 / 5:30

עדשה טלסקופית, מנעול חכם, טנק ריגול, מקרן זעיר ועוד - אם תהיתם אילו מתנות שוות אפשר לקנות לחובבי הטכנולוגיה הקרובים ללבכם (כלומר לסמארטפון שלהם), קבלו חמש המלצות

אילוסטרציה. ShutterStock
כמה גאדג'טים שיהפכו את הנייד להרבה פחות משעמם./ShutterStock

עולם האביזרים לסמארטפון מזמן אינו מוגבל רק למטענים, קייסים ומדבקות מסך, ואת חנויות הרשת ממלאים גאדג'טים שיכולים להפוך את הנייד שלכם להרבה יותר מרק טלפון; גאדג'טים המרחיבים את יכולותיו של הסמארטפון בדרכים מקוריות ושימושיות גם יחד. בחרנו עבורכם חמישה מומלצים, שיהפכו לחברו הטוב של כל סמארטפון.

טנק: Rover 2.0 App-Controlled Wireless Spy Tank

ה-Rover 2.0 הוא גאדג'ט ייחודי המאפשר שליטה בטנק ממונע קטן, החמוש במצלמה בעלת זווית רחבה. הגאדג'ט מאפשר שיטוט ברחבי הבית, המשרד או כל חלל אחר עליו תרצו לפקח, וצפייה מרוחקת במצלמת הווידאו המותקנת על גבי המכשיר.

לרובר מצב צילום לילה, ומצב חמקן שקט במיוחד, שיסייעו לכם גם במעקב בלילה. אורות מובנים בטנק עצמו יאפשרו לכם, במידת הצורך, להבהב או להאיר, ותוכלו גם להאזין למתרחש בסביבת הרובר, באמצעות מיקרופון מובנה ואף לדבר ולשדר באמצעות רמקול מובנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת מעקב מושלמת./מערכת וואלה!, צילום מסך

מקרן: Pico-Genie-A100

הגדאג'ט הזה משמש גם כמארז קשיח המגן על האייפון, וגם כמקרן איכותי לסרטים, תמונות ותוכן נוסף שתרצו להציג ממכשירכם. המוצר מאפשר הקרנת מסך לממדי 60 אינץ', על גבי קיר או משטח מתאים. בנוסף לצפייה בתמונות וסרטונים, תוכלו כמובן לגלוש ברשת על גבי המסך המוקרן, לשחק במשחקים ולבצע כל פעולה שניתן לבצע באייפון. כמו כן משמש ה-Pico-Genie-A100 גם רמקול ומטען נייד, מה שהופך אותו לשימושי במיוחד.

רחפן: PhoneDrone

סמארטפונים כבר מכילים רכיבים רבים שאפשר למצוא גם ברחפנים: מחשב חזק המסוגל לתקשר עם העולם החיצון באמצעות בלוטות' והאינטרנט, מצלמה וחיישנים נוספים, המזהים תנועה - והכול ארוז יחד עם סוללה חזקה.

ה-PhoneDrone הוא גאדג'ט שיוכל להפוך את הסמארטפון שלכם לרחפן בעל שלד חיצוני, עם להבים מתקפלים, המתקשר עם אפליקציה ייעודית של החברה המותקנת על טלפון אחר. בעזרת התוכנה ניתן לשלוט ברחפן ואף לתכנן מסלול טיסה וצילום קבוע מראש, אם אין לכם שני מכשירים, לצפות בצילום מהרחפן בשידור חי ועוד, כשהמוצר מותאם למגוון דגמים של אייפון ומכשירי אנדרואיד.

עדשה טלסקופית: Super-Telephoto x80

עדשת ה-Super-Telephoto x80 הופכת את הסמארטפון שלכם למצלמה משובחת, ותאפשר לחובבי הצילום ליהנות מאיכויות מקצועיות של מצלמות DSLR. המוצר כולל עדשת 395 מ"מ ארוכה, ומאפשר לטענת היצרן צילום ברור של פרצופים ממרחק של כמאה מטרים. העדשה הטלסקופית אידיאלית לטיולים, הופעות חיות, תיעוד חיות, טבע ועוד; היא מגיעה עם חצובה תואמת ותיק, ומתאימה לשימוש עם כמה דגמי גלקסי ואייפון.

עדשה טלסקופית לסמארטפון.
רואים רחוק.

מנעול חכם לבית: Lockitron

ה-Lockitron מבית Bolt הוא מנעול חדשני לבית, המאפשר גישה ללא מפתחות, ומתן גישה מרוחקת לדלת הבית במידת הצורך. המוצר נעזר בבלוטות' חסכוני, כך שהמנעול יתפקד גם בהפסקות חשמל או אינטרנט, והוא מתאים לכל מכשיר אנדרואיד או אייפון.

במידה ואינכם בבית, תוכלו לקבל התראות בכל פעם שהילדים פותחים את הדלת לזר, ובין היתר גם ניתן להגדיר כך שהדלת תיפתח אוטומטית עבורכם עם שובכם הביתה או לוודא שהבית אכן נעול, מכל מקום בעולם. אם אתם מהאנשים שאף פעם לא בטוחים אם נעלו את דלת הבית - זה הגאדג'ט עבורכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully