וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן ההתעללות האולטימטיבי: אלוף UFC נגד אייפון - מי ניצח?

7.10.2015 / 6:21

זה הזמן להוריד את הכפפות. אחרי הנפילות, הכיפופים, החבטות ושאר ההתעללויות שעבר האייפון החדש, הגיע הזמן להעמיד אותו מול יריב שלא לוקח שבויים

יוטיוב

אייפון 6S החדש כבר הוכיח את עצמו כאגוז קשה לפיצוח. מבחני ההתעללות שהוא עבר, אחרי פרשת בנדגייט שפגעה במוניטין של הדגם הקודם, הראו שהוא מסוגל לחטוף מכות, נפילות ואפילו טביעה, אבל מה קורה כשמוציאים אותו מהמעבדה ומכניסים אותו לזירה?

לוק רוקהולד, אחד מטובי הלוחמים בעולם (ואלוף העולם בקטגוריה שלו) הפסיק את משטר האימונים המפרך שלו כדי לבדוק מי יותר חזק - הוא או הסמארטפון החדש של אפל. ארבעה מכשירים עלו על המזרן יחד עם רוקהולד: שני האייפונים החדשים (6S ו-6S פלוס) ושני הדגמים הקודמים (6 ו-6 פלוס).

ראשונים ללכת היו האייפונים של שנה שעברה. בעיטה אחת חזקה שלחה אותם למפגש כואב עם הקיר, ממנו הם לא חזרו לצלצל. אחר כך נכנסו לזירה האייפונים החדשים שזכו לטיפול זהה והציגו תוצאות זהות.

המבחן הבא – ריאליסטי קצת יותר – היה כיפוף המכשירים בידיים חשופות. האייפונים הישנים נשברו לשניים בקלות, לעומת החדשים שנתנו פייט רציני אבל נכנעו כמו אחיהם הגדולים. ומה אנחנו למדים מכל זה? בעיקר שאנחנו אוהבים להכיר דרכים מקוריות להרוס אייפונים.

  • עוד באותו נושא:
  • UFC
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully