וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ישראלי: פעמון הדלת שתוכלו להשתיק מהנייד

29.10.2015 / 5:51

היזמים שמנסים לגייס בימים אלו את המימון לגאדג'ט מבטיחים שהתינוק לעולם לא יתעורר עוד מצלצול הפעמון, אבל המוצר הזה יעיל גם למי שפשוט רוצה רטט עדין בנייד במקום לשמוע את הצליל הצורם מדלת הכניסה

יח"צ - חד פעמי

בחיינו אנחנו רגילים להשתיק את כל הזמזומים המציקים שמפיק הסמראטפון שלנו אבל למה שלא נוכל גם להשתיק את פעמון הדלת? על הסוגיה הזו עונה פיתוח ישראלי חדש בשם meeba - פעמון דלת חכם המתחבר לנייד באמצעות Wi-Fi.

הגאדג'ט הזה אידיאלי עבור הורים שלא רוצים שילדיהם יתעוררו מכל צלצול, לכל מי שמארח ולא תמיד שומע שמישהו הגיע, או בכלל עבור מי שמעוניין להחליף צלצולים בפעמון ורוצה ליהנות מדי פעם מקצת שקט.

meeba מגייס כסף בימים אלו באתר מימון ההמונים אינדיגוגו ועד כה גויסה כחמישית מסכום היעד העומד על 30,000 דולרים. ההערכה היא כי לאחר השקתו באופן מסחרי, מחירו לצרכן יעמוד בין 200-270 שקלים בלבד.

את המוצר מתארים היזמים כדור הבא של פעמוני הדלת, והוא מצטרף למגמה העולמית המכונה האינטרנט של הדברים (IoT). המוצר עצמו מצטרף למשפחה של פעמונים ומנעולים חכמים כמו Lockitron, וכולל רמקול זעיר ועוצמתי. הגאדג'ט מתחבר לרשת הביתית ונשלט באמצעות הסמארטפון. meeba מאפשר, כאמור, להחליף צלצולים ולקבל הודעות לנייד או לשעון החכם אם יש מישהו בדלת. ניתן גם לקבל התראה ללא קול, בהבהוב בלבד, במידה ואתם ממש רוצים קצת שקט.

אפליקציית meeba.
"השתק" לדלת.
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully