וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מטריד: הנהג סירב להמשיך להסיע את הנוסע השיכור - ואז זה קרה

3.11.2015 / 12:39

נהג של אובר סירב להתמודד עם נוסע שיכור שלא הצליח לכוון אותו ליעדו, וכשביקש ממנו לרדת מהרכב - הדבר המאוד כואב הזה קרה. זהירות: הקטע הבא קשה לצפייה

vidme

לא כמו בישראל, שהתלונות נשמעות בעיקר כלפי נהגי המוניות - בארה"ב לנהגים יש הרבה תלונות על הנוסעים שלהם. במיוחד, כך מתברר, כשמדובר בנהגי חברת Uber (ספקית שירותי תחבורה דרך האינטרנט) שנאלצים לא פעם להתמודד עם נוסעים שיכורים והדרישות הלא הגיוניות שלהם. במקרה המטריד הזה, שתועד במצלמת הדשבורד של הרכב, נראה נהג המונית המתוסכל מבקש מהנוסע השיכור - שעשה לו רונדלים בכל העיר - לצאת ממהמונית. ההוא בתגובה החל לחבוט בו באגרופים ולמשוך בשערו.

נהג המונית, אדוארד קבאן, הסיע את הנוסע השיכור - שזוהה מאוחר יותר כבנג'מין גולדן בן ה-32 - אל יעדו במקום לא ברור אי שם בניופורט ביץ', קליפורניה, ארה"ב. לא לנו, לא לנהג ואפילו לא לנוסע שלו יש מושג היכן נמצא היעד המדובר. הנוסע הבטיח לנהג לכוון אותו תוך כדי הנסיעה - אך מאחר שהיה שיכור ואיבד את ההכרה כמה פעמים במהלך הנסיעה - הנהג נותר ללא הנחיות. באיזשהו שלב במהלך הנהיגה, הנהג שכבר הבין עם מי יש לו עסק, סובב את מצלמת הדשבורד לנוסע, החנה את הרכב וביקש ממנו לרדת בנימוס. "אתה יותר מדי שיכור כדי לכוון לי את הדרך", פנה אליו הנהג, "אני מוציא אותך מהרכב". הנוסע המבולבל סירב לצאת מהרכב ואמר לנהג: "אתה רציני איתי? אני אתן לך הנחיות עכשיו". הנהג התעקש, ואחרי ויכוח קצר איים על הנוסע שיקרא למשטרה.

נהג אובר בקרב עם נוסע. צילום מסך
נוסע שיכור תוקף נהג מונית שסירב להמשיך בנסיעה/צילום מסך

עד הרגע הזה לא נראה שהנהג שלנו נמצא בסכנה - רק שאז, רגע לפני שהנוסע יוצא מהרכב, הוא מתנפל על הנהג באגרופים, מקלל אותו ומושך בשיערו. הנהג בתגובה נראה שולף גז מדמיע ומרסס בפניו של הנוסע. הסרטון מסתיים כשהנוסע נראה בורח מהרכב והנהג רץ אחריו ומבקש מאנשים שעוברים במקום להתקשר למשטרה.

קבאן העלה את הקטע לרשת זמן קצר לאחר האירוע וכתב בתיאור הווידאו: "אני רוצה להראות לאנשים עם מה נהגי אובר נאלצים להתמודד". לפי אתר dudecomedy, הנהג אמר: "אני יודע שלהתמודד עם נוסעים כאלה זה חלק מהסיכון שבעבודה הזאת, אבל לנהגי אובר לא משלמים מספיק כדי שנתמודד עם הדברים האלה!". אאוץ'. הנוסע השיכור נעצר והואשם בתקיפה ושכרון בציבור. בנוסף, הוא פוטר מתפקידו כמנהל השיווק של "טאקו בל" ונאסר עליו להשתמש עוד בשירותי אובר.

עוד באותו נושא

אימה באובר: שני נהגים מתחזים הטרידו מינית וניסו לחטוף צעירות

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully