וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לעתיד: הז'קט שמייבש את עצמו הפך גם למציאות

9.12.2015 / 7:14

אחרי הסקייטבורד המרחף (בערך) והנעליים ששורכות את עצמן, כעת מגיע תורו של הבגד של מרטי מקפליי. פרויקט מימון חדש ברשת מנסה להפוך את הגאדג'ט הלביש למציאות, ולפחות מבחינה טכנולוגית נראה שאנחנו כבר שם

צילום מסך

אחרי שראינו את הסקייטבורד בסגנון "בחזרה לעתיד" של לקסוס, ואת הנעליים ששורכות את עצמן של נייקי, כעת מצטרף לאוסף המוצרים העתידניים, שהפכו למציאות מסדרת סרטי המד"ב הקלאסיים, גם הז'קט בעל יכולת הייבוש העצמי. ה-SDJ-01, מגייס בימים אלו מימון ברשת, ואם תרצו יש סיכוי שהז'קט הזה יהיה שלכם.

לא מדובר, בניגוד למקרים הקודמים, בשחזור מדויק לחלוטין של הפריט שנראה על גבי המסך, לפחות מבחינת עיצוב השרוולים. אך הז'קט המדובר יכול בהחלט לייבש את עצמו כפי שאמור לעשות הבגד המקורי של מרטי מקפליי. הוא עושה זאת באמצעות צמד מאווררים חבויים בצדדיו, המזרימים אוויר דרך "תעלות" הממוקמות ליד הצווארון.

הז'קט פועל על סוללה שתאפשר לו 30 דקות ייבוש. הוא צריך רק שש דקות כדי להתייבש לחלוטין כך שמדובר בגאדג'ט לביש שמספיק, בתיאוריה, לפחות לחמישה שימושים לפני הטעינה. שימוש נוסף בז'קט, שיכול להיות שימושי במיוחד בישראל, הוא לקירור, בימים חמים.

לז'קט החדש, החדיש והמחודש אחראית חברת Falyon, שגייסה עד כה כ-5,000 דולרים מתוך 12,000 באתר קיקסטארטר, עם עוד כשלושה שבועות לסיום קמפיין. אם תרצו להתחדש בז'קט שכזה תוכלו לעשות זאת תמורת 149 דולרים; המוצר צפוי להגיע לתומכיו באפריל הקרוב, אם אכן יצליחו היזמים לגייס את המימון המתאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך זה עובד./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully