וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פי 5 מאייפון 6S: הסמארטפון עם הסוללה החזקה בעולם

13.12.2015 / 9:18

למרות שמדובר בנייד עם מפרט בינוני, האוקיטל 10000 כבר מצליח לעורר עניין רב בעולם. למעשה, היצרנית הסינית החלה כבר לקבל הזמנות מוקדמות לנייד עם הסוללה המפלצתית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפרט בינוני וסוללה חזקה פי כמה מהסטנדרט./מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לפני כחודש סיפרנו לכם על הסמארטפון בעל הסוללה החזקה במיוחד מבית אוקיטל (Oukitel) הסינית והנה, כמובטח, כבר קם למכשיר יורש - שכמעט מכפיל את יכולותיו של קודמו, לפחות מבחינת קיבולת הסוללה.

אוקיטל החלה כבר במכירה מוקדמת של הדגם החדש ביותר והחזק ביותר - אוקיטל 10000. כזכור, בגרסה הקודמת זכו בעלי המכשיר להנות מנפח מוגזם במידותיו של סוללת 6,000 מיליאמפר-שעה, והפעם כפי שברור משם המוצר מדובר כמובן בנפח היסטרי אפילו יותר, של 10,000 מיליאמפר-שעה.

מדובר בסוללה הגדולה ביותר שאי פעם נכללה בסמארטפון לדברי החברה, והדגם יכול לשמש גם הפעם להטענה של מוצרים ומכשירים אחרים כמו האייפון 6S, אותו תוכלו לטעון לא פחות מ-3 פעמים מלאות באמצעות דגם ה-10000 האחרון, ובתיאוריה עוד ישאר לכם כוח בסוללה.

אבל איך הוא בתור סמארטפון? על פניו, מנתוני המפרט מדובר במכשיר ביניים לא מרגש במיוחד למעט נתוני הסוללה, בעל מסגרת מתכת, מסך IPS 5.5 אינץ' ברזולוציית 720p, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל וקדמית של 2 מגה פיקסל. הוא מצויד בשני ג'יגה זיכרון RAM ו-16 ג'יגה פנימי לאחסון, עם מעבד 1 גיגה הרץ מרובע ליבות Cortex-A53. המכשיר החדש תומך ברשתות דור 4 (LTE) מהירות ובסים כפול, ומשקלו 184 גרם.

לסמארטפון הזה עצמו נדרשות שלוש וחצי שעות של חיבור לחשמל כדי להיטען והוא מוצע כעת במכירה בינלאומית מוקדמת, במסגרתה תוכלו להזמינו בעלות של כ-200 דולר לעומת כ-240, מחירו בהמשך. המכשירים צפויים לצאת לדרכם ולהשלח למזמינים המוקדמים כבר בתחילת חודש הבא, ב-2 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully