וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעם רע או בדיחה? מתח את חברתו הדוגמנית ועורר מהומה

20.12.2015 / 9:56

שאמי, קומיקאי אוסטרלי שנוהג למתוח את חברתו הדוגמנית, חצה את הקווים אחרי שהעלה לרשת תיעוד של מתיחות אלימות. הגולשים לא צחקו, אבל בת הזוג מתעקשת שהכל בסדר

פייסבוק

בשנים האחרונות נראה כאילו התכלית של יוטיוב, מלבד להפוך את אדל למיליונרית, היא לתת במה לבני זוג שרוצים למתוח אחד את השניה. לפעמים מדובר במתיחות חביבות ולגיטימיות, אבל מדי פעם אנחנו נתקלים בזוגות שחצו את הגבול והניסיון להצחיק הפך לסערת רשת של ממש.

שאמי, קומיקאי מאוסטרליה, אוהב למתוח את זוגתו, הדוגמנית שרה רלי-יאנג. בניגוד לאנשים אחרים, המתיחות של שאמי מכילות אלימות פיזית של ממש ורחוקות מלהצחיק מישהו, כולל את שרה שנראית המומה ופגועה בכל פעם מחדש.

גבר מותח את חברתו הדוגמנית. דיילי מייל, צילום מסך
סביר להניח ששניה אחרי שהתמונה צולמה, שאמי שמט את שרה על הקרקע ובעט לה בראש/צילום מסך, דיילי מייל

סרטון שהקומיקאי העלה החודש לרשת מרכז חלק קטן מהמתיחות ששרה נאלצה לחוות. שאמי שבר ביצה על ראשה רגע אחרי שסיימה להתאפר, בלם את האוטו בפתאומיות, דחף אותה על זרים בזמן שטיילו, מרח גלידה על פרצופה והשיא: דחף אותה לצד הדרך בפארק ולאגם, אחרי שהעמיד פנים שהוא מצלם אותה.

עיקבו אחרי אסור לפספס בפייסבוק

"הוא כזה ג'נטלמן, נכון? תודה רבה. אני אוהבת אותך", כתבה שרה באחת התגובות. "מדובר בצחוקים אנשים, תירגעו. חוץ מזה, גם תורו יגיע והנקמה תהיה כואבת. אוהבת אותך". שאמי השיב לה ש"את הטובה ביותר. נראה אותך נוקמת!".

עוד באותו נושא

ויראלי: ”מתח” את אשתו שהרג את הילד שלהם

לכתבה המלאה
גבר מותח את חברתו הדוגמנית. דיילי מייל, צילום מסך
רק חלק קטן מהמתיחות הכואבות ששרה נאלצת לספוג/צילום מסך, דיילי מייל

הגולשים, כאמור, לא קיבלו את המתיחות בעין יפה. "הלכת רחוק מדי. הביצה ששברת לה על הראש הייתה בסדר, אבל לדחוף אותה? היא הייתה יכולה להיפגע בצורה רצינית. אתה אמור לגונן על בת הזוג שלך", כתב גולש אחד ואחרת הוסיפה "אם הייתי חברה שלך, הייתי עוזבת. זה כל כך מזלזל, במיוחד כשזה נעשה בציבור. הלכת רחוק מדי. למה אתה צריך לדחוף אותה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully