וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג חדש ואכזרי: איך לגרום לווטסאפ של מישהו לקרוס?

23.12.2015 / 9:02

הבאג נבדק ואומת בגרסאות אנדרואיד קיטקאט, לוליפופ ומרשמלו; הוא מאפשר, למי שמספיק נחוש ויש לו כמה עשרות שניות, למחוק למשתמשים אחרים בשירות את הסמיילי מהפנים

צילום מסך

תוכנת המסרים המידיים הפופולרית WhatsApp הפכה כבר מזמן לשם נרדף להודעות טקסט. האפליקציה, שניתן למצוא בסמארטפון של רוב הישראלים משמשת אותנו לעתים קרובות, אבל אם יש לכם חבר מציק במיוחד, או שסתם תרצו להטריל מישהו, מתברר שיש באג שגורם לאפליקציה לקרוס, וגם לגרסת הווב.

כל מה שנדרש כדי להשתיק משתמש אחר בשירות, לפחות לזמן מה, הם כ-4,000 פרצופוני סמיילי שישוגרו אל מכשיר הנמען. אותם חיוכים יוציאו את שירות ההודעות מכלל שימוש, ואם תהיתם איך לעזאזל אתם עומדים לכתוב כל כך הרבה אימוג'י, אפשר לעשות זאת בקופי/פייסט באמצעות שירות הווב.

הבאג שימחק לחברים שלכם את הסמיילי מהפרצוף מנצל פרצה חדשה, שנחשפה בתוכנת המסרים הפופולרית, המאפשרת לכל אחד לגרום לקריסת האפליקציה. הבאג נחשף על ידי אינדרג'יט בהויאן, והוא מציב את מיליארד משתמשי השירות בסכנה.

בשנה שעברה חשף בהויאן באג אחר שגרם ל-WhatsApp לקרוס עם קבלת הודעה בת 2,000 מילים בתווים מיוחדים, שתוקן מאז על ידי החברה. אפשר רק לשער שבגרסה הבאה של ווטסאפ יהיה עדכון שיפתור את התקלה החדשה שאומתה בגרסאות אנדרואיד קיטקאט, לוליפופ ומרשמלו.

במידה ועד לשחרור התיקון מכשירכם יהווה מטרה להטרלה מכוונת שכזו, פשוט מחקו ממסך השיחות את כל הצ'ט האחראי לקריסה. זכרו כי כל היסטוריית השיחה תיעלם, לא רק ההודעה שתקעה אתכם, אבל עם חברים כאלה, מי רוצה בכלל להמשיך להתכתב?

באג בווטסאפ. צילום מסך
קלאסי לטרולים משועממים./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully