וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי צריך לפטופ? כך תהפכו את הסמארטפון לחית עבודה

24.12.2015 / 9:37

הסמארטפונים של היום מאפשרים לנו להשתמש בהם לצרכי עבודה, אם רק נצליח להתגבר על מכשול הגודל. האפליקציות והגאדג'טים האלה יעזרו לכם להפוך את הנייד שלכם לתחנת עבודה יעילה וקומפקטית יותר מכל מחשב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקלדת בלוטות' יכולה לשפר את חייכם פלאים./מערכת וואלה!, צילום מסך

במידה ואתם שוקלים לקנות מחשב חדש, או להחליף את הלפטופ לקראת השנה החדשה, כדאי לזכור שהמחשב הנייד האמיתי - כבר מונח בכיסכם בעצם. הרי הסמארטפונים ואפילו הבינוניים יותר בימינו כוללים יותר כוח עיבוד, זיכרון ונפח אחסון, סביר להניח, מהמחשבים הראשונים עמם גדלתם, ועליהם הכנתם עבודות לבית הספר.

עם כמה התאמות ושדרוגים בדמות אביזרים ואפליקציות, אין שום סיבה שלא תוכלו לנצל את המחשב הזעיר המונח בכף ידכם גם לעבודה מכל מקום. כך תקימו מיני-משרד בכל מקום.

מעמד

השלב הראשון בהפיכת הסמארטפון לעמדת עבודה לכל דבר היא מיקום נוח שלו, בעיקר אם אתם עושים שימוש במסך בלי חיבור לאביזר תצוגה נוסף. מעמדים למיניהם קיימים בשפע, אך מומלץ לבחור בדגם ורסטילי כמו זה של Anker, העשוי אלומיניום, עם גומי מונע תזוזה בתחתית, ושלל אפשרויות העמדה וכיוונון.

מקלדת

כשמדובר בהקלדה ממושכת, מסך מגע הוא עדיין אפשרות נוחה הרבה פחות ממקלדת ישנה וטובה, והאפשרויות למקלדת חיצונית בחיבור בלוטות' רבות וכוללות מקלדות קשיחות מתקפלות לצד כאלו עשויות סיליקון גמיש. המקלדת האוניברסלית של Arteck נמנית על הזן הראשון וכוללת תאורת מקשים ב-LED בשבעה גוונים אפשריים. תוכלו להיעזר בה לעבודתכם לעד חצי שנה של שימוש בטעינה בודדת, לדברי היצרן. אפשרות נוספת למעדיפים דווקא גרסה גמישה, שניתן לגלגל בנוחות בפינת התיק היא מקלדת הבלוטות' של Sourcingbay, המציעה גם עמידות בפני נוזלים ואבק. אלו שתי אופציות מומלצות אבל יש מבחר גדול שניתן להגיע אליו בחיפוש פשוט בגוגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מגדיל תצוגה

אתגר נוסף שמציבים ממדיו הזעירים יחסית של הסמארטפון הוא המסך, ולשם כך נוצר מגדיל המסך. זה של Blackcell הוא סטנד לטלפון חכם, המאפשר הגדלה של פי 2-3 של גודל המסך המקורי. המוצר מונע אימוץ יתר של העיניים ואת העייפות וכאבי הראש הנלווים, מגן לכאורה מפני קרינה ואינו דורש מקור כוח חיצוני לשם הפעלתו.

מתאם מסך

במידה ותרצו לעבוד עם מסך מחשב סטנדרטי תוכלו לעשות זאת עם מתאם, המשתנה בהתאם לדגם הטלפון שלכם. המוצר הבא מבית MobilePioneer נועד, למשל, למכשירי סמסונג S3, S4, S5, נוט 2 ונוט 3, לעבודה ברזולוציית 1080p מלאה. תוכלו לאתר באתרי הקניות השונים מוצר התואם לדגם שברשותכם, על ידי חיפוש אחר שם הדגם ו-"HDMI Adapter" בצמוד אליו.

מטען סולארי

הפאוור בנק הסולארי מבית Grandbeing מסוגל להוסיף לסמארטפון שלכם קיבולת זמינה של לא פחות מ-10,000 מיליאמפר-שעה, שתספק לכם כמה טעינות מלאות של המכשיר, לא משנה באיזה דגם אתם משתמשים. המוצר נטען באמצעות אנרגית השמש בלבד, והוא כולל פנס LED מובנה לשימוש בחוץ, וגם מאפשר טעינה של שני מכשירים במקביל בחיבור USB.

מדפסת

Zuta היא מדפסת מיני רובוטית כחול-לבן שכבר זכתה למקום מכובד ברשימת הפיתוחים הישראליים שהכי אהבנו השנה ותוך כמה חודשים תוכלו כבר לנצלה באמת. המדפסת בגודל 10 על 12 סנטימטרים מתחברת למכשיר הסלולרי, ומתגלגלת על גבי הנייר תוך כדי ההדפסה. היא עושה שימוש במחסניות דיו סטנדרטיות של HP ואם תרצו להדפיס דווקא תמונות בצבע, ולא מסמכים, מבלי להמתין עד מאי לקבלת ההזמנה המוקדמת, נסו את מדפסת הסמארטפון Instax Share מבית פוג'י, הזמינה כבר עכשיו.

שיפור אות סלולרי

במידה ואתם נשענים על אינטרנט סלולרי לצורך העבודה, במקום מרוחק מגישה סדירה לרשת, תוכלו לשפר ולהעצים את מהירות ואיכות החיבור לרשת והאות הסלולרי באמצעות ה-Ag Pro 70. ערכת שיפור האותות הסלולריים מבית Wilson Electronics מעצימה גם את איכות הקול בשיחות וגם את איכות העברת המידע בדור השלישי, כך שהיא מתאימה גם למכשירים קצת יותר מיושנים.

רמקול

אמנם השדרוג הזה אינו הכרחי לכולנו בזמן עבודה, אבל עבור אלו שמתחרפנים בלי קצת מוזיקת רקע או מנהלים שיחות תוך כדי עבודה (ומעדיפים לוותר על האוזניות), ה-Omaker M4 עשוי להיות בחירה מושלמת, עם סאונד איכותי במיוחד. הרמקול עמיד בפני מים ולכן מסוגל לעבוד גם בגשם ואפילו במקלחת, באמצעות טכנולוגית בלוטות' 4.0 המספקת חיבור מהיר במיוחד מטווח מורחב, לעד 12 שעות של האזנה.

אפליקציות

אחרי שבחרתם את האביזרים המתאימים עבורכם בזירת החומרה, צריך רק להחליט עם מה עובדים מבחינת תוכנה. מרביתנו נעזרים בחבילות אופיס שונות, במחשבים נייחים וניידים, ואלו זמינות גם במהדורה סלולרית.

חובבי Google Docs - ברירת המחדל השפויה של מי שממילא מחובר לחשבון גוגל ממכשירי אנדרואיד - יוכלו להתקין בקלות את האפליקציות הרשמיות Google Docs, Google Slides , Google Sheets ועוד עבור שירותי המסמכים השונים של גוגל, או לגשת לכלים דרך הדפדפן.

זוכרים חסד נעורים דווקא לכלי האופיס של מיקרוסופט? תוכלו להוריד בחינם גם את Word, Excel, Powerpoint ועוד, או לצאת מהדילמה הנצחית "גוגל או מיקרוסופט" ולנסות ערכות אופיס עצמאיות כמו Docs To Go או ערכת WPS Office הפופולרית שמציעה כלים תואמים לאלו שהוזכרו ודורשת נפח קטן בהרבה לשם כך.

שליטה מרחוק

עובדים מרחוק אבל זקוקים לחומרים שנמצאים על המחשב הביתי? יש אפליקציה גם בשביל זה. כמה אפליקציות, למעשה, כשאחת הפופולריות והמוצלחות בהן היא Chrome Remote Desktop, המאפשרת חיבור מאובטח למחשב שלכם מכל מכשיר אנדרואיד. תחילה יש להגדיר את התוסף התואם במחשב בו תרצו לשלוט ולאחר מכן להתקין את האפליקציה על הסמארטפון ולהתחבר בעת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully