וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידת הפנדה חוזרת: האם תמצאו אותה בחבורת המטאליסטים המפחידה?

30.12.2015 / 9:38

בחג המולד הזה כל הרשת יצאה לחיפושים אחרי פנדה חמודה שהסתתרה בערימה של אנשי שלג. זה היה רק עניין של זמן עד שהפנדה תחזור אלינו בחידה חדשה שתגרום לנו לתהות שוב - לאן היא נעלמה?

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בסרטון - הנה מצאנו דובי פנדה

"אני לא מבין למה כולם מחפשים דובי פנדה לאחרונה?", כתב אחד הגולשים - וצדק. נראה שדצמבר 2015 ייזכר בעיקר בזכות חידת הפנדה ששברה את הרשת וגרמה למיליונים לחפש דוב פנדה חמוד בערימה של אנשי שלג. מי שאחראי ליצירת המופת ההיא - כמו גם לחידת החתול שהגיעה מיד אחריה - הוא האמן ההונגרי גרגלי דודס שהפך בעצמו לאושיית פייסבוק בזכות ההצלחה הכבירה של החידה שלו.

לכן, זה היה רק עניין של זמן עד שיקום לו חקיין שינסה לרכב על גל ההצלחה של דודס בחידת פנדה מסתורית משלו. בחידה החדשה, הפנדה הלכה לאיבוד בתוך חבורה מפחידה של מעריצי מוזיקת מטאל. אנחנו קצת חוששים לחייה הפעם, אם כי נראה שגם היא אימצה לעצמה הפעם את המראה המאיים ומצליחה להתמזג יפה עם חבריה המטאליסטים. אז... האם תצליחו למצוא את הפנדה בשנית?

מצאו את הפנדה. Imgur, צילום מסך
איפה את פנדוש?/צילום מסך, Imgur

מסתבר שאתה לא חייב להיות אמן בסדר גודל של דודס כדי להסתיר פנדות: החידה שפורסמה ב-imgur רק לפני שלושה ימים צברה כבר יותר מ-2.1 מיליון צפיות, והיד עוד נטויה. לפי התגובות לחידה, נראה שהפעם רמת הקושי עלתה - אז אם גם אתם מתקשים למצוא את הפנדה, גללו למטה ותראו.

עוד באותו נושא

מזהים את הפנדה בתמונה? החידה שמשגעת את הרשת

לכתבה המלאה

הנה הפנדה:

מצאו את הפנדה. Imgur, צילום מסך
שורה שלישית מלמעלה, השמאלי ביותר/צילום מסך, Imgur

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully