וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקר אבל שווה: 10 גאדג'טים מגניבים שהסמארטפון שלכם מחכה להם

12.1.2016 / 6:37

מה קונים לחובב הגאדג'טים שכבר קנה את כל הג'אנק במדור ה-0.99 דולר בדיל אקסטרים? גאדג'ט הרבה יותר שווה ויקר כמובן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמסונג שלכם יודה לכם. גיר VR./מערכת וואלה!, צילום מסך

Samsung Gear VR

הפריט הראשון ברשימה כבר זכה בביקורת שלנו לתואר המחייב "הגאדג'ט הכי מגניב שיש". ה-Gear VR, משקפי המציאות המדומה של סמסונג המתודלקים בטכנולוגיית אוקולוס, נחתו בקיץ האחרון בישראל ומאפשרים למשתמשים בהם (באמצעות מכשירי גלקסי S6, נוט 5 וגרסאות האדג'). המשקפיים עצמם עולים 1,199 שקלים - ממש לא הוצאה קטנה - אבל הם מספקים חוויה מדהימה של צריכת מדיה וגיימינג; שיטוט במרחבים וירטואליים חיים להפליא, הנאה מאירועי ספורט ותרבות ב0360 מעלות ועוד.

מצלמת 20MP QX100

גאדג'ט שווה לחובבי צילום הוא התוסף למצלמה מבית סוני, החברה שאחראית במקרה גם למכשיר הסמארטפון בעל יכולות הצילום המרשימות ביותד כיום - אקספריה Z5 פרימיום. זה נכון במיוחד למקרים בהם הטלפון שלכם עושה הכול נכון, חוץ מלצלם מספיק טוב. ל-QX100 חיישן 20 מגה-פיקסל, המתלבש על גבי הסמארטפון אך ניתן להפעלה גם בסמוך למכשיר. הוא מסתנכרן עם מכשירי אייפון או אנדרואיד (תומך במרבית הדגמים הקיימים), ובאמצעות WiFi או רכיב ה-NFC המובנה יאפשר לכם לצלם תמונות איכותיות עם זום אופטי עד פי 10, אותן תוכלו לערוך מיידית באמצעות אפליקציות עריכה ולחלוק ברשת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

MOGA Pro Power

האביזר הבא נועד לחובבי הגיימינג, ויהפוך את הסמארטפון לפלטפורמת משחקים ניידת ומהנה במיוחד. ה-MOGA Pro Power מבית POWER A מעוצב כבקר קונסולה קלאסי, ויתרון נוסף שלו הוא טעינה נוספת למכשיר (שמדמם אנרגיה במהירות בעת הפעלת משחקים) באמצעות סוללה מובנית בקיבולת 2,200 מיליאמפר-שעה. הלחצנים הרגישים מאפשרים שליטה מדוייקת וזורמת במשחקים, וכוללים שני בקרי מוט אנלוגיים, כפתורים בגב השלט וכמובן ארבעת לחצני שליטה קלאסיים. הבקר עולה כ-400 שקלים ומגיע בגודל מלא (בניגוד לאחיו הקטן, ה-Hero הזול משמעותית). הבקר נצמד לסמארטפון, לשימוש נוח, והוא כולל מעמד ייעודי גם לשימוש עם טאבלטים.

TurnsPro

אם אתם מצלמים וידאו באופן קבוע, או אפילו מקצועי, שווה לכם להכיר את TurnsPro - סטנד פרי פיתוח בריטי המאפשר לסובב את המצלמה ב-360 מעלות, כדי ליצור סרטונים בהילון מהיר, תמונות פנורמיות מושלמות ואפילו סלפי פנורמי. המעמד ניתן לכוונון ומאפשר תכנון מסלול ותנועה לאורך זמן מוגדר, כולל מהירות התנועה וכיוונה (עם או נגד כיוון השעון). המוצר עולה כ-295 שקלים, ויתאים לסמארטפונים אך גם למצלמות מכל הגדלים כולל GoPro (עם מתאם), קסדות ראש לצילום ועוד.

כובע אוזניות בלוטות' Archos

השם ארקוס מוכר היטב בעולם האביזרים - גם אלו הלבישים. כובע הצמר, שמציעה החברה לחובבי המוזיקה, יאפשר לכם לשמור על אוזניים מחוממות בעודכם נהנים מסאונד איכותי. בכובע אוזניות בלוטות' מובנות, הניתנות לשטיפה או לניקוי בכביסה עדינה ביד. הכובע יעבוד כמו כל זוג אוזניות ויסתנכרן עם כל מכשיר המאפשר צימוד בלוטות'. ניתן להשתמש בכובע הצמר גם לניהול שיחות וגם להאזין לפס הקול של התוכן בו אתם צופים בסמארטפון או בטאבלט. מחירו כ-125 שקלים.

Nova Wireless Flash

הגאדג'ט הזה נראה בתחילה צנוע, בהשוואה לחבריו המפונפנים והיקרים ברשימה, אבל הוא עשוי לעשות את ההבדל בין תמונות שנראות כאילו צולמו על ידי נוקיה בן עשור - וכאלו שנראות כאילו נוצרו במצלמה מקצועית. גם מכשירי פרימיום עשויים לסבול מתוצאות בינוניות בתאורה נמוכה, ובדיוק לשם כך תוכנן אביזר הפלאש בלוטות' נובה, המספק תאורה חיצונית. השימוש בפלאש מספק תמונות עם גווני עור טבעיים יותר, צללים רכים ועומק, בזכות כ-40 נורות LED בטמפרטורות שונות, המספקות כמה דרגות תאורה, לפילטרים במידות חום שונות. המחיר: כ-230 שקלים.

Nest Cam Security

אם אתם חייבים לפקוח עין על המתרחש בבית או במשרד בכל עת, מצלמת הפרימיום של Nest תסייע לכם בכך. המצלמה מאפשרת הזרמת וידאו 24 שעות ביממה ישירות לסמארטפון, לטאבלט או למחשב, באיכות גבוהה. המצלמה מאפשרת שיטוט בזווית רחבה של 130 מעלות, על פני החדר, ומסוגלת להתמקד, להתריע בעת התרחשות לא-צפויה, להאזין לשיחה מרוחקת ואפילו לצלם במצב ראיית לילה. המצלמה תעלה כ-780 שקלים (בחנות הרשמית תקבלו דיל של 2+1) ותוכלו לרכוש מנוי לאחסון כל התוכן שתועד ל-10 או 30 ימים, בעלות של 100 או 300 דולרים (כ-390 או 1,175 שקלים).

AeroSystem One

מאחורי תג מחיר לא צנוע בכלל של כ-3,645 שקלים (850 ליש"ט) מסתתרת אחת ממערכות האודיו היוקרתיות בעולם, שנוצרה לאחר מחקר בן ארבע שנים, לדברי מפתחיו הצרפתיים, בהובלת המפיק והמוזיקאי הנחשב ז'אן מישל ז'אר. המערכת מפענחת פורמטים שונים כגון MP3, AAC, WMA ועוד, ותואמת למכשירי iOS. למערכת גם חיבור USB 2.0 וחיבור מיני-ג'ק לחיבור נגנים נוספים, ומערך אותות אלקטרוני ייחודי המבטיח צלילים גבוהים ובאס באיכות גבוהה במיוחד. המוצר כולל רמקולים דו-כיווניים ולכל הסאונד הטוב הזה נלווה גם עיצוב די מרשים.

Speck Pocket VR

אם אין ברשותכם טלפון תואם, או כל כך הרבה כסף להוציא על משקפי מציאות מדומה, "ספק פוקט" הוא קייס חדשני שיהפוך את הסמארטפון שלכם למשקפי VR לכל דבר. הקייס המגן מעוצב עם אחיזת CandyShell ורכיב VR כמו משקפי הקרטון של גוגל. פאנלים צדדיים מאפשרים את פתיחת וסגירת המשקפיים, כך שביתר הזמן המארז נותר שטוח לגמרי. בזמן שהקייס סגור הוא מגן על העדשות משריטות ואבק וניתן גם להפריד את רכיב המשקפיים בקלות בעת הצורך לחלוטין. המוצר צפוי להיות זמין החל מהאביב הקרוב למכשירי אייפון 6 ו-6S וגלקסי S6. מחירו: כ-275 שקלים.

OlloClip

אפשרות מוצלחת אחרת, שתוכל לשמש את שוחרי הצילום, הוא ה-OlloClip, המציע ארבע עדשות במוצר אחד, ומוצע לשלל מכשירי אייפון ואנדרואיד. העדשה הקומפקטית והרב-שימושית כוללת ארבע עיניות אופטיות מתקדמות (עין דג, זווית רחבה, מאקרו X10 ומאקרו X15), במשקל זערורי. העדשה מגדילה את טווח הראייה שמאפשרת המצלמה המובנית, לצילומים מאתגרים כמו נופים פנורמיים או סלפי קבוצתי. העיצוב הייחודי מאפשר הצמדה למצלמות קדמיות ואחוריות, בעלות של כ-315 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully