וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסאות כיסוי מושלמות: 10 קייסים שווים לאייפון החדש שלכם

19.1.2016 / 7:15

מגן אייפון שמדפיס תמונות, מגן שהופך לשוקר חשמלי, מגן שמשמש כמשקפי תלת-ממד ועוד. אם התחדשתם באייפון 6 או 6S לאחרונה, למה שלא תתפנקו גם בקייס ייחודי שישדרג את הנייד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אתם לא רוצים לקלקל את העיצוב, אבל לפעמים השימושיות מנצחת./מערכת וואלה!, צילום מסך

אפל, כידוע, משקיעה לא רק במפרט המכשירים שלה, אלא גם בחוויית המשתמש ובעיצוב שלהם. אבל אם נדמה לכם שכדי להגן על האייפון החדש שלכם תצטרכו לכער אותו, בחרנו כמה מגני אייפון 6 (ואייפון 6S, כמובן) שיעשו זאת במינימום פשרה, תוך הוספת יכולות שונות במרבית המקרים.

Speck MightyShell

ה-MightyShell מבית Speck הוא קייס מושלם לאלו שלא יכולים לעבור את היום מבלי להפיל את האייפון, כמה פעמים. המגן זכה בשלל שבחים ודורג די גבוה בכמה אתרים, לאחר שבין היתר עמד בבדיקות נפילה מגובה בסטנדרטים צבאיים. המגן כולל סופג זעזועים רב שכבות בתבנית ייחודית הסופגת את המכה ומרפדת את האייפון. מסגרת מוגבהת מגינה על המסך. למרות ההגנה המצוינת שהוא מספק, מדובר בקייס לא עבה או מגושם, המגיע בשלל צבעים וגם בגרסה עם גב שקוף. למוצר אחריות לכל החיים מטעם היצרנית. המחיר: כ-136 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטנדרט צבאי./מערכת וואלה!, צילום מסך

H2PRO

מגן האייפון הזה מספק הגנה אגרסיבית במיוחד וגם סוללה נוספת. הוא אמור להפוך את האייפון לכמעט בלתי-פגיע, אפילו בתנאי שטח קיצוניים. ה-H2PRO עומד בתקן צבאי מחמיר במיוחד, שמשמעותו עמידות מוחלט כנגד אבק ולכלוך. הוא עמיד גם בצלילה לעומק של עד 1.2 מטרים במשך 30 דקות, ויוסיף לתפקד באופן נורמלי לחלוטין גם כשהוא שקוע לחלוטין בנוזלים. בנוסף לכל זה המגן כולל סוללה, שמכפילה את זמן העבודה של הנייד. מחירו כ-130 דולרים וקחו בחשבון שלפי הדיווחים הוא פוגע במידה מסוימת ביעילותו של חיישן טביעות האצבע, מאחר והוא מכסה אותו לחלוטין כחלק מההגנה בפני חדירת מים, כך שאם מדובר בפיצ'ר שאתם עושים בו שימוש קבוע, אולי הקייס הזה לא בשבילכם. אם מה שאתם מחפשים הוא מגן שידאג לשמור על האייפון שלכם במצב תקין גם בטיולי שטח קשוחים במיוחד, כנראה שהמוצר הקשוח הזה בהחלט שווה בדיקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן לצלול איתו./מערכת וואלה!, צילום מסך

Smart Battery Case

אחרי שסיימו להשמיץ את המגן החכם מבית אפל עצמה, חובבי האייפון דווקא לא סבלו ממנו יותר מדי. למרות הגיבנת, הקייס המטעין הרשמי של אפל דק למדי זוכה להצלחה וביקורות חיוביות. הכיסוי החכם נטען יחד עם המכשיר וכולל מחבר לייטנינג של אפל. הוא מאפשר, כאמור, עד 25 שעות שיחה נוספות, או 18 שעות בשימוש באינטרנט סלולרי, כולל ברשתות דור 4 (LTE) מהירות, או עד 20 שעות ניגון וידאו. בשל היותו חלק ממשפחת מוצרי אפל הוא נהנה מעיצוב מוקפד ועשוי מחומרים איכותיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיבנת של האייפון. כינו את הקייס הזה, המוצר הכי מכוער של אפל עד היום./מערכת וואלה!, צילום מסך

Speck Pocket VR

הקייס החדשני הזה יהפוך את הסמארטפון שלכם למשקפי VR לכל דבר, באמצעות המגן המעוצב עם אחיזת CandyShell ורכיב VR כמו במשקפי הקרטון של גוגל. פאנלים צדדיים מאפשרים את פתיחת וסגירת המשקפיים, כך שביתר הזמן המארז נותר שטוח לגמרי. בזמן שהקייס סגור הוא מגן על העדשות משריטות ואבק וניתן גם להפריד את רכיב המשקפיים בקלות בעת הצורך לחלוטין. המוצר צפוי להיות זמין החל מהאביב הקרוב למכשירי אייפון 6 ו-6S וגלקסי S6. מחירו: כ-275 שקלים.

קייס מטעין Acme

מחפשים כל היום למי יש מטען לאייפון 6? הכירו את הקייס המטעין מבית אקמי, הכולל סטנד וכבל טעינה לייטנינג קומפקטיים המובנים במכשיר. המוצר עשוי חומר עמיד המספק הגנה מפני מכות קלות ושריטות, ואפילו נהנה מעיצוב מוצלח למדי בהתחשב במגבלות העיצוב, שנועד לשרת כאמור בעיקר פונקציות טעינה נוחה בכל מצב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תחפשו עוד מטעם לאייפוןו./מערכת וואלה!, צילום מסך

שוקר חשמלי CCASEEX

המארזים מבית CCASEEXJacket משמשים כמגן למכשירכם, אך במידת הצורך תוכלו להפנות את העוצמה החשמלית שבמכשיר, במקרה של תקיפה, לכלי הגנה עצמית באמצעות המנגנון המיוחד הממוקם בחלקו העליון. מאחר ומדובר במכשיר הקרוב לגופכם רוב היום, מומלץ להיזהר שבעתיים. עלות המוצר כ-430 שקלים. מה שבטוח - קומפקטי הוא לא.

קייס מדפסת Prynt

המוצר היקר ביותר ברשימה הוא הקייס המדפיס מבית Prynt, שיהפוך את האייפון שלכם למדפסת ניידת. הוא החל את דרכו בקמפיין קיקסטארטר והוא זמין לאייפונים מדגמי 6 ו-5 וגם לגלקסי S4. הקייס מאפשר להדפיס תמונות בחיבור פשוט לגב הסמארטפון, מגיע עם 10 דפים תואמים וכבל טעינה. מחירו כ-650 שקלים.

קייס רמקול Amp Audio

כיסוי ה-Amp Audio זמין במכירה מוקדמת בהנחה של 40 אחוזים (כ-430 שקלים), והוא מציע אפשרות עיצובית נוספת למי שזקוק לקצת אנרגיה במארז שלו. הוא מאפשר תוספת של 20 אחוזים לזמן סוללת האייפון אך מטרתו העיקרית היא להיות רמקול חיצוני למי שרוצה להאזין למוזיקה באיכות טובה יותר או להאזין לשיחה ברעש.

קייס מקלדת BoxWave

BoxWave הוא קייס דקיק שנועד לספק גישה לכל מחברי ולחצני המכשיר תוך שהוא משדרג אותו במקלדת QWERTY פיזית, לאלו מכם המתגעגעים לימי המקלדות הנשלפות (או סתם חובבי בלקברי). המקלדת אמורה לשרוד שימוש תדיר מבלי להישחק מהר מדי בזכות ציפוי מטאלי, פועלת באמצעות צימוד בלוטות' 2.0, אמורה להספיק בטעינה מלאה לשימוש של כשבועיים, ומחירה כ-240 שקלים.

ארנק Swipe

אם לקחתם את המונח "ארנק דיגיטלי" באופן מילולי, ייתכן מאוד שדמיינתם את מגן הארנק Swipe מבית iDeal. הקייס הבלתי מתחכם בעיצובו מציע מראה אלגנטי ומבחר מקומות לכרטיסים, בטקסטורת עור שמאפשרת אחיזה נוחה יותר. הקייס מאפשר גישה מהירה ונוחה לכרטיסים שונים, הוא עשוי עור מלאכותי, וכולל סגר מגנטי. חלון קטן בחזית מציג את השעה ומספק גישה ללחצני השליטה, בנגן המוזיקה, וכן אפשרויות לענות לשיחות. בנוסף, ניתן להשתמש בארנק גם כמעמד לצפייה נוחה או הקלדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully