וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטון העירום: חשבונות האינסטגרם הפופולריים שבקושי תמצאו בהם בגדים

אילן גלר

27.1.2016 / 10:53

התמקדות בתמונות בעלות ערך אמנותי או ערכי, ומסר הקורא לחיזוק דמות האישה ובעלותה על גופה זה כל מה שצריך כדי לשכנע את איסנטגרם להשאיר את פרופיל העירום שלכם באוויר. ויש כמה נשים שהפכו למאוד פופולריות בזכות זה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

מדיניותה הרשמית של אינסטגרם בכל הנוגע לצילומי עירום היא איסור מוחלט, אולם כמה מהחשבונות הפופולריים ביותר ברשת החברתית הפופולרית לשיתוף תמונות מפרסמים באין מפריע צילומים נטולי-בגדים מדי יום. כיצד הם מצליחים לשרוד מבלי שיוסרו מהרשת? התשובה - התמקדות בתמונות בעלות ערך אמנותי או ערכי, ומסר הקורא לחיזוק דמות האישה ובעלותה על גופה, ובשום פנים ואופן לא תוכן המיועד לשם הנאתם של גברים מציצנים.

חלוצת התחום היא ככל הנראה דוגמנית אנונימית בת 25 המעלה את תמונותיה לאינסטגרם תחת השם Nude Yoga Girl ("נערת היוגה העירומה"). היא אינה לובשת דבר ברוב הצילומים, אך תוך שימוש בגווני שחור-לבן, עיצובים מעניינים ופוזות מסקרנות, אין ספק כי מדובר בהצדעה למבנה הנשי ולא בצילומים פורנוגרפיים בלבד. כך גם אם לשפוט לפי התגובות. תמצאו שם לא מעט את המילים "ממלא השראה" או "מקסים", ומעט ביטויים הקשורים לסקס ומשיכה מינית.

חשבון נוסף הצובר פופולריות במהירות היא זה של כריסטל ברגולז, המצלמת את תמונותיה בתנוחות יוגה שונות, וכמובן בעירום מלא. לרוב היא בוחרת לעשות זאת בסביבות טבעיות פראיות, המעניקות לצילום כולו אווירה מסקרנת.

קים אקריש היא צלמת מקצועית, המעלה לחשבונה צילומי עירום אמנותיים של נשים המזמינות את שירותיה. גם כאן, הסגנון הוא אמנותי ומוקפד, כזה שנועד לגרות את המחשבה ולא איברים אחרים. יוצא דופן ברשימה הוא חשבון האינסטגרם Naked Tiger, המעלה צילומי עירום במטרה מוצהרת לקדם את מכירותיו של מותג בגדי הים. אולי הוא זוכה להנחה מצד אינסטגרם מאחר והוא מנוהל על ידי זואי אירבין, צלמת ומעצבת אופנה נודעת מאוסטרליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully