וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילו סמארטפונים שווים עומדים להיחשף בתחילת שבוע הבא?

19.2.2016 / 6:09

כנס המובייל הגדול בעולם, MWC, ייפתח ביום ראשון בברצלונה עם שורה של מסיבות עיתונאים והכרזות של היצרניות הגדולות. בחודשים האחרונים הרשת שוקקת שמועות והדלפות, ריכזנו את התחזיות לגבי הדגמים המרכזיים של היצרניות הפופולריות

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הפרסומת האינדונזית של סמסונג, שחשפה את ה-S7 שבוע לפני ההשקה)

שנת 2016 נפתחה עם ההכרזות של תערוכת CES בלאס וגאס, אבל השקות הסמארטפונים השווים עוד לפנינו. ביום ראשון ייפתח כנס המובייל החשוב של השנה - קונגרס המובייל העולמי (MWC) בברצלונה. כתבי וואלה! TECH ידווחו משם אבל רגע לפני שאנחנו מגלים איך ייראו הדורות הבאים של מכשירי הדגל, השעונים החכמים, הטאבלטים ומשקפי המציאות המדומה, קבלו סיכום תחזיות, הדלפות ושמועות לגבי היצרניות הגדולות (אפל, אגב, צפויה להשיק את אייפון 7 רק בעוד כחודש).

סמסונג

כמו בשנים קודמות, גם השנה אמורה יצרנית הסלולר הקוריאנית המובילה למשוך תשומת לב רבה במהלך האירוע. ביום ראשון צפוי להיחשף רשמית מכשיר הגלקסי S7, זאת למרות שתמונות רבות של המכשיר כבר דלפו לכאורה לרשת בחודשים האחרונים, וסרטון תדמית המציג את המכשיר, הופץ כבר באינדונזיה.

בסרטון ניתן להבחין שהדור הבא של הגלקסי יצויד במנגנון טעינה אלחוטית, המאפשר להניח את המכשיר על משטח מיוחד במקום לחברו לחשמל באמצעות כבל. בנוסף רומז הסרטון שה-S7 יהיה עמיד יותר למים, או לפחות יהיה שמיש לחלוטין כשהוא חשוף לגשם. בגזרת העיצוב לא נראה שבסמסונג מתכוונים לחדש יותר מדי. העיצוב של המכשיר המוצג בסרטון דומה מאוד ל-S6 ו ל-S6 אדג', בעל המסך המעוקל בקצוות.

באתר ייעודי של סמסונג, שהוקם לקראת ההשקה, נרמז גם כי המכשיר יהיה אטום יותר לנוזלים (תמונה של טיפות ומתחת הכיתוב: "לדאוג פחות") וגם נרמז באתר כי המצלמה תשודרג. מפרטים שהודלפו לרשת בשבועות האחרונים נראה שהמסך יישאר בגודל 5.1 אינץ', המכשיר יצויד ב-4 גיגה זיכרון RAM ובמעבד Snapdragon 820 במקביל ל-Exynos 8890 או M1 (ייתכן ושני דגמים המכילים מעבדים שונים ישווקו במדינות שונות).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גלקסי S7.
טעינה אלחוטית. גלקסי S7.

בניגוד לשמועות המוקדמות על מצלמה של 20 מגה-פיקסל, הדיווחים האחרונים מראים כי המצלמה האחורית תהנה מחיישן 12 עד 16 מגה פיקסל BRITECELL חדיש, שאמור לספק תמונות חדות וברורות יותר. המצלמה הקדמית צפויה להיות 8 מגה פיקסל והמכשיר צפוי כמובן להגיע עם מערכת הפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו וכן סורק טביעות.

לפי הדיווחים, גרסת האדג' המוגדלת של הדגם הטרי תגיע עם מסך 5.7 אינץ' בעל מנגנון זיהוי עוצמת לחיצה על המסך. ככל הנראה גם יצויד בסוללה מורחבת בקיבולת של 3,500 מיליאמפר-שעה.

עוד עשויה סמסונג לחשוף השנה בברצלונה גרסת אדג' פלוס, בסבירות נמוכה יותר, לצד עדכונים אפשריים בגזרות השעון החכם Gear S2 ומוצרי ה-VR מתוצרת החברה. שמועה נוספת גורסת כי סמסונג תשיג אולי מצלמה ייחודית ללכידת תוכן איכותי ב-360 מעלות עבור התקני מציאות מדומה.

LG

בראשון הקרוב צפויה גם LG, המתחרה הקוריאנית הבולטת של סמסונג, לחשוף כמה חידושים. בראש רשימת ההכרזות הצפויות של LG ממוקם ה-G5. הדלפות קודמות אותתו כי הפעם יהיה מדובר בעיצוב חדש ומטאלי, עם מקשי ווליום צדדיים, במקום בגב המכשיר כפי שהיה עד היום, מקש הפעלה אחורי שישודרג בקורא טביעת אצבע ורמקול יחיד בתחתית הנייד. המכשיר צפוי להיות ארוך וצר יותר מקודמו ועשוי להגיע עם סוללה הנשלפת ממגירה, מצלמה כפולה וככל הנראה גם פיצ'ר פוקוס אוטומטי מונחה לייזר.

שמועות נוספות גורסות כי המכשיר עשוי לכלול פיצ'רים נוספים כמו סריקת קרנית (טביעת עין), מצלמת 20 או 21 מגה-פיקסל ברזולוציית 4K (כמו באקספריה של סוני) עם אפשרות למצלמה כפולה (או עדשה משנית לזום אופטי), מסך תצוגה קטן נוסף בדומה למכשיר ה-V10 מתוצרת החברה. שיפורים נוספים צפויים גם בגזרת המעבד, שככל הנראה יהיה סנאפדרגון 820. עוד נראה כי LG ילכו על 4 או 5 גיגה זיכרון RAM, והערכה נוספת היא כי המחיר יהיה זול מעט ממקביליו בנישת הפרימיום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
LG סדרה X./מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף למכשיר הדגל' לו מחכים רבים' צפויה LG, לפי רמזים בהזמנה הרשמית שהוציאה, לחשוף דגמים נוספים ובהם מכשירי ביניים מסדרת LG X (סדרת מכשירים שכל אחד מהם מאופיין בפיצ'ר אחד מתקדם במיוחד), ערכת משקפי מציאות רבודה 360 VR והפתעות נוספות. לצד ה-G5 תציג LG בברצלונה השנה גם את הפאבלט הדקיק החדש שהוכרז השבוע, ה-LG Stylus 2, המצויד במסך 5.7 אינץ', דק יותר מקודמו, ובסוללת 3,000 מיליאמפר-שעה.

המכשיר יגיע, כפי שברור משמו, עם עט סטיילוס, הפעם בגרסה עם קצה בעל כיסוי ננו לדיוק מרבי. המכשיר אף יתריע במידה ותתחילו לנוע בלי להשיב את העט למקומו, כדי למנוע אובדן של החלק השימושי וחיוני כל כך בדגם הזה. ה-LG Stylus 2 צפוי להגיע עם מעבד מרובע ליבות 1.2GHz לצד 1.5 גיגה זיכרון RAM, 16 גיגה לאחסון פנימי ואפשרות להרחבה עם כרטיס SD. בנוסף הוא יכלול מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית וישווק בצבעים לבן, חום וגוון מטאלי המכונה טיטאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה כנראה הגב של ה-G5./מערכת וואלה!, צילום מסך

סוני

האירוע הגדול של סוני ייערך ביום שני, אך לפי ההערכות והעובדה שהחברה כבר שחררה שלוש גרסאות למכשיר ה-Z5 בכנס IFA האחרון, נראה כי באירוע הקרוב לא תשיק החברה את מכשיר הדגל הגדול הבא שלה, ה-Xperia Z6.

אז מה כן אנחנו צפויים לראות בכל זאת? סוני צפויה לחדש בעיקר בנישת המכשור הלביש וחשיפה של טאבלטים. ייתכנו עדכונים בגזרת Sony Smartwatch, שגרסתו השלישית יצאה לפני יותר משנה כבר.

במידה וכן תפתיע סוני, ותשיק כבר בשבוע הבא את ה-Z6, השמועות גורסות כי המכשיר לא יאכזב את שוחרי הצילום גם הפעם, עם מצלמת 25 או 27 מגה פיקסל; הוא צפוי להתבסס על מעבד סנאפדרגון 820, יצויד ב-4 או 5 גיגה זיכרון RAM, מסך 5 אינץ' ברזולוציית 4K, וחיישן קורא טביעות אצבעות, שהפך כבר לסטנדרט במכשירי דגל. לפי השמועות יכלול המכשיר מחבר USB מסוג C, יהיה עמיד לא רק למים ואבק אלא גם לזעזועים, ויציע גם טכנולוגיית טעינה מהירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כנראה שנראה שעון חכם חדש, וניאלץ לחכות לאקספריה הבא./מערכת וואלה!, צילום מסך

וואווי

היצרנית הסינית מגיעה לברצלונה השנה חזקה מאי פעם, לאחר חדירה מוצלחת לתודעה בקרב צרכנים בעולם, וגם בישראל. לפי השמועות, וואוויי צפויה להציג שילוש קדוש של מוצרי דגל ובהם סמארטפון, שעון חכם חדש, וכן מחשב היברידי ייחודי.

אל ההערכות והשמועות שנערמו לקראת אירוע החברה עד כה, הצטרפו השבוע תמונות של ה-P9 שהודלפו בטרם עת, וחושפות את השינויים הגדולים: מעבר לעיצוב מטאלי, עם גב שנראה כבעל ציפוי פלדה מוברשת. עוד מאששות התמונות כי המכשיר יגיע עם מצלמה אחורית כפולה וככל הנראה גם פוקוס אוטומטי מונחה לייזר. לפי התמונות יוצע המכשיר בגווני לבן, ורוד-זהב ושחור-אפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כך ייראה ה-P9?/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-P9 יכלול גם סורק טביעות אצבע, מקש בית פיזי ופלאש כפול. המכשיר צפוי להגיע עם מסך 5.2 אינץ', שתי מצלמות 12 מגה פיקסל אחוריות ו-8 מגה פיקסל קדמית, לפי ההערכה. עוד גורסות השמועות כי ה-P9 יצויד במעבד Kirin 955, 4 או 6 גיגה זיכרון RAM וסוללת 2,900 או 3,000 מיליאמפר-שעה.

פיצ'רים נוספים עשויים לכלול קורא טביעות אצבע אחורי, בדומה למייט, וההערכות הן כי המכשיר יושק בעד ארבע גרסאות שונות. שמועות נוספות ברשת גורסות כי יתכן והחברה תשיק באירוע מחשב היברידי (המשלב טאבלט ולפטופ עם עט סטיילוס), ותמיכה במערכת ווינדוס לצד אנדרואיד.

HTC

לפי ההערכות, היצרנית הטאיוונית כנראה לא תשיק בברצלונה את מכשיר ה-M10 ,שיתווסף לשורת מוצרי החברה השנה, וצפוי להמשיך את הקו הסולידי והאיכותי. ניתן לצפות שנראה בברצלונה את משקפי המציאות המדומה, HTV Vive, שקיבלנו ממנו כבר טעימה בלאס וגאס.

במידה ובכל זאת תפתיע HTC ותכריז על ה-M10 ב-MWC הקרוב\ ולא בחודש אפריל כצפוי, ההערכות הן כי המכשיר יצויד ב-4 גיגה זיכרון RAM, מצלמת 27 מגה פיקסל אחורית ו-10 מגה פיקסל קדמית, מסך 5 אינץ' (או מסך ענק בגודל 5.7 אינץ', לפי שמועה אחרת) ונפחי אחסון של 64 ו-128 גיגה.

לפי השמועות, המכשיר יצויד בסוללה בקיבולת של 3,400-3,500 מיליאמפר-שעה והוא צפוי להריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסתה העדכנית ביותר עם תוספת HTC Sense 8.0, בשתי גרסאות - אחת עם מעבד סנאפדרגון 820 לשוק האמריקני והאירופי, והשנייה עם רכיב MediaTek לשוק האסייתי.

עקבו אחרינו באתר ובפייסבוק מיום ראשון לכל העדכונים מכנס ברצלונה.

משקפי מציאות מדומה של HTC.
כנראה ייחשפו משקפי המציאות המדומה HTC VIVE ולא ה-M10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully