וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הסיפור האמיתי על "הדולפין שמת בגלל צילומי הסלפי"

21.2.2016 / 13:24

הסיפור הטרגי שעורר הרבה זעם ברשת על גור הדולפינים שהועבר מיד ליד בשביל סלפי - ומת כתוצאה מהתייבשות - ככל הנראה אינו נכון. מי שצילם את הרגע המזעזע הזה טוען שהדולפין נמצא מת על החוף - ורק אחרי זה אנשים עשו סלפי עם הגופה שלו

צילום מסך

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על גור הדולפין שנמשה אל החוף ומת מהתייבשות בזמן שעשרות מתרחצים עשו איתו סלפי, וכעת מי שצילם תמונות באירוע הנורא הזה טוען שהדולפין מת בכלל עוד לפני שהמתרחצים השתמשו בו כאביזר אופנתי לתמונת הסלפי הנדירה שלהם. לדבריו, הדולפין נמצא מת על החוף, הוחזר אל המים ושם - כשלא התעורר לחיים - ניצלו המתרחצים את הרגע כדי לעשות סלפי עם הגופה שלו. זה עדיין מטריד, אולם הידיעה שהמתרחצים לא הרגו אותו בשביל סלפי מוצלח קצת מנחמת (לא באמת, אבל תנו לנו להיאחז במשהו).

הרגו דולפין בשביל סלפי. צילום מסך
הם הרגו את הדולפין בזמן שעשו איתו סלפי או שהוא מת לפני? התשובה לא מרגיעה אותנו/צילום מסך

האירוע הטרגי התרחש בחוף הים בעיירת הנופש סנטה טרסיטה שבארגנטינה. מי שבישר את הבשורה הספק מעודדת הזאת הוא הרנן קוריה, שתמונותיו עוררו הרבה זעם ברשת. בראיון שהעניק קוריה לחדשות Telefe, הוא סיפר שעוד דולפינים מתים נמצאו באותו יום על החוף ובחופים סמוכים לאזור וכי לא היה שום מציל באזור שיעזור להם, "המים היו חמים מאוד והים היה שורץ במדוזות. אף אחד לא נכנס למים", הוא סיפר, "הכל קרה ב-5 דקות. הוא נשטף אל החוף כשכבר היה מת. המתרחצים לקחו אותו חזרה למים אבל הגופה שלו חזרה אל החוף".

בעקבות פרסום התמונות בשבוע שעבר, הרשת הוצפה בתגובות זועמות על הארגנטינאים והשפעת המדיה החברתית על הדור הצעיר. במקרה זה היה מדובר בדולפין נהרות מזן פרנסיסקנה לה פלטה, שנחשב פגיע ונדיר, ולפי ההערכות קיימים רק כ-30,000 דולפינים מהזן הזה ברחבי העולם.

עוד באותו נושא

תמונות קשות: העבירו את גור הדולפין מיד ליד בשביל סלפי - עד שהוא מת

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully