וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף-סוף! בקרוב נוכל לכבות את התראת השידור החי בפייסבוק

אילן גלר

13.3.2016 / 8:47

אם עד היום לא הבנתם למה ההתראות על שידורים חיים מקבלים קידום אגרסיבי כל כך, אתם ממש לא לבד. גל תלונות עולמי הביא את הרשת החברתית להוסיף כפתור ביטול, שיופיע בימים הקרובים

צילום מסך

לפני כמה שבועות נוספה למגוון ההתראות העצום של פייסבוק (הודעות אישיות, עדכונים מחברים, פוסטים חדשים בקבוצות והרשימה עוד ארוכה) התראה אחת נוספת: שידור חי. התראה זו נועדה לעדכן אותנו שאחד מחברינו או מהעמודים אחריהם אנחנו עוקבים משדרים ברגע זה וידאו חי בו ניתן לצפות בלחיצת כפתור. המטרה הייתה, ללא ספק, לגרום לכמה שיותר משתמשים לגלות את הפיצ'ר החדש-יחסית של האתר.

לרוע המזל נראה היה שעמודים גדולים של כלי תקשורת, שנתנו להם לייק, לא מפסיקים לנצל את הפיצ'ר הזה לרעה וכעת עושה רושם שבפייסבוק החליטו סוף-סוף שהמטרד לא מצדיק את הקידום המאסיבי שהפיצ'ר מקדם. בטח לנוכח גל התלונות של הגולשים.

פייסבוק קבעו כי התראות בלתי פוסקות על שידורי וידאו יהפכו לאופציה, עבור משתמשים מזוכיסטים במיוחד, והכניסו עדכון לעמוד ההגדרות המאפשר למשתמשים לכבות את ההתראות הללו. העדכון הזה יתגלגל לכל המשתמשים בעולם במהלך השבועות הקרובים, כך שאם אינכם רואים אותו עדיין לא מדובר בתקלה - יהיה עליכם פשוט להמתין עוד קצת זמן עד שיגיע גם אליכם.

אם בא לכם לראות כמה ההתראות הללו עצבנו את המשתמשים בפייסבוק, המקום הטוב ביותר לעשות זאת הוא דווקא בטוויטר - מקום המפלט הקבוע של מאוכזבי הרשת החברתית. "מישהו יודע איך לכבות את ההתראות על שידור חי? זה כמעט כל מה שאני מקבל עכשיו וזה ממש מעצבן" כתב אחד הגולשים. "ההתראות האלה על שידור וידאו בפייסבוק מעצבנות בטירוף", הוסיף אחר.

שידור חי בפייסבוק. צילום מסך
זה לא באמת מעניין אותנו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully