וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממכר: משחק הכדורסל הסודי במסנג'ר של פייסבוק

אילן גלר

21.3.2016 / 6:15

אחרי שניסינו לשחק שח-מט באפליקציית המסרים המידיים של הרשת החברתית, ולא ממש הצלחנו ליהנות מזה, מגיע סוף סוף משחק מובנה ממכר ומדליק

צילום מסך

לכבוד החודש הלוהט של ליגת כדורסל הקולג'ים בארה"ב ("March Madness"), מציגה פייסבוק משחק סודי נוסף בו תוכלו לשחק ישירות באמצעות אפליקציית המסנג'ר שלה (בהנחה שיש לכם את הגרסה האחרונה והמעודכנת).

כדי להתחיל במשחק, כל שעליכם לעשות הוא להתחיל בשיחה עם אדם כלשהו ברשימת אנשי הקשר שלכם, ולשלוח אליו את סמל האימוג'י "כדורסל", המופיע במקלדות של מכשירי הסמארטפון הפופולריים.

לאחר תשלחו את האימוג'י יהפוך חלון השיחה למשחק כדורסל פשוט, אך ממכר בצורה מטרידה. מטרתכם היא לגרור את הכדור לסל, שבתחתית המסך, כך שיכנס לטבעת. בהתחלה זה די קל, אך לאחר כמה שניות מתחיל הסל לזוז מצד לצד והופך את הקליעה לקשה הרבה יותר.

חברכם לשיחה יראה את מאמציכם, כלומר את שיא הניקוד שלכם, וכמובן ירגיש מחויב להשוות ולעקוף אותו, במה שבהחלט עשוי להפוך למשימה שתגזול משניכם את רוב שעות היום.

ייתכן בהחלט שהמשחק החביב הזה יעלם מאפליקציית המסנג'ר לאחר סוף עונת הכדורסל, כך שכדאי שתנצלו את ההזדמנות ותיהנו ממנו כל עוד הוא שם. נדמה שהרגע בו כל הניסויים הללו יהפכו לחלק רשמי ובלתי נפרד מהאפליקציה קרוב מתמיד, אז המסנג'ר של פייסבוק אמור להפוך לפלטפורמת גיימינג מדהימה עם מאות מיליוני שחקנים בכל רחבי העולם.

>> משחק השח-מט הסודי במסנג'ר של פייסבוק

כדורסל פייסבוק. צילום מסך
שורף את הזמן./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלחו אימוג'י בצורת כדורסל כדי להתחיל לשחק./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully