וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושדים שבוגדים בכם? שירות חדש יאתר בני זוג בטינדר תמורת 5 דולר

8.4.2016 / 0:00

אפליקציית הסטוצים הפופולרית לא מאפשרת כיום לחפש משתמש לפי שם, אבל תמורת סכום פעוט שירות חיצוני חדש ינסה לאתר עבורכם את בן או בת הזוג שמשתמשים באפליקציה ללא ידיעתכם

אם עולה בכם החשד כי בן או בת הזוג בוגדים בכם, וברוב חוצפתם עוד עושים זאת באמצעות אפליקציית הסטוצים הפופולרית טינדר, דרך אחת לבדוק זאת היא להתקין את האפליקציה, לפתוח חשבון, ולנסות להתקל בהם באמצעות חיפוש רגיל - תהליך שיארך ימים רבים עד שתהיו משוכנעים לכאן או לכאן. אולם שירות חדש בשם SwipeBuster מציע קיצור דרך, שיאפשר לכם לבדוק בתוך שניות האם אכן יש בסיס לחשד.

SwipeBuster יבקש מכם שני פרטים בסיסיים בכדי להתחיל בחיפוש: את שמו הפרטי של בן או בת הזוג ואת מיקומם האחרון למיטב ידיעתכם, שהוא גם המיקום בו סביר שהאפליקציה הייתה בשימוש לאחרונה אם אכן נסגרים מאצ'ים מאחורי גבכם. לאחר מכן תקבלו את עמוד תוצאות החיפוש, ואם שמו של בן או בת הזוג מופיעים בהן הרי שאכן מדובר במשתמש טינדר פעיל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכניסים את שם הבן זוג לאפליקציה ומיקומו ומגלים אם הוא בוגד./מערכת וואלה!, צילום מסך

השירות אינו ניתן בחינם, ועלות הפעלה אחת שלו עומדת על חמישה דולרים, אולם החלק המטריד באמת הוא כנראה החדירה לפרטיות שאותה מאפשרת טינדר לגורמים חיצוניים. סביר בהחלט כי במידה והשירות יצבור תאוצה, תחליט טינדר לחסום אותו ולמנוע מגורמים חיצוניים ומבוטים גישה למידע.

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully