וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון SE הושק היום רשמית בישראל. כמה הוא עולה?

21.4.2016 / 6:13

למרות שניתן כבר לרכוש את החדש מבית אפל בישראל בייבוא מקביל, היום נוחת רשמית האייפון הזול ביותר עד כה על מדפי רשת iDigital

צילום מסך

כחודש לאחר שהושק בעולם, ובאיחור קל אחרי היבואנים המקבילים, אייפון SE החדש של אפל מגיע היום לישראל ביבוא רשמי, יחד עם האייפד פרו החדש בגודל 9.7 אינץ'.

מחירו של האייפון החדש בחנויות רשת iDigital עומד על 2,299 שקלים לדגם עם נפח 16 גיגה לאחסון. בסלקום ובפלאפון יעלה המכשיר 2,499 שקלים, בפרטנר מחירו עומד על 2,399 שקלים, ברשת iShare יימכר המכשיר בסכום של 2,229 שקלים ובמחסני חשמל הוא יעלה לכם 2,250 שקלים.

הדגם המומלץ יותר, עם 64 גיגה לאחסון, יימכר ברשת iDigital בסכום של 2,999 שקלים, בסלקום הוא יעלה 2,949 שקלים, בפלאפון ובפרטנר 2,999 שקלים, ב-iShare 2,849 שקלים ומחירו של המכשיר במחסני חשמל עומד על 2,890 שקלים.

אייפון SE. צילום מסך
האייפון הכי זול של אפל עד היום./צילום מסך

ל-SE מסך 4 אינץ' ומראה הדומה לאייפון 5S. הוא עטוף במסגרת אלומיניום ובלבו מעבד A9 המספק ביצועים משודרגים. יש לו מצלמה אחורית עם 12 מגה פיקסל, פוקוס פיקסל ומעבד אותות שמאפשר פיצ'רים כמו פנורמה איכותית, וידאו משופר, הילוך איטי, קפיצות זמן ועוד, בנוסף לאיכות צילום גבוהה גם בתנאי תאורה פחות אידיאליים.

למכשיר סוללה בקיבולת 1,642 מילי-אמפר לשעה, שאמורה להספיק לא מעט בזכות טכנולוגית שימוש חסכונית ומסך קטן יותר, ו-2 גיגה RAM של זיכרון. המצלמה הקדמית מצוידת בפלאש רטינה, ששואב אור מהתצוגה כדי להאיר את התמונה ולשפר את התוצאה הסופית. בנוסף יש במכשיר תמיכה בווידאו 4K וגלישה במהירויות גבוהות.

>> כמה אפל מרוויחה? זה הסכום המדויק שעולה לה כל אייפון SE.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully