וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ הכריזה על אפליקציית צ'אט חדשה למחשב

11.5.2016 / 8:52

אם עד היום נאלצתם להסתפק בגרסת הדפדפן, כעת מפיצה החברה תוכנה ייעודית למחשבים אישיים. החדשות הרעות: השירות עדיין זקוק לחיבור פעיל קבוע עם הסמארטפון ולא מתחבר עצמאית לשרת

צילום מסך

בשנה שעברה הציגה ווטסאפ את גרסת הדפדפן לאפליקציית המסרים הפופולרית שלה, ונראה שכעת בחברה ממשיכים עם הקו שאולי בשדרוג הבא כבר יאפשר לנו להתכתב בלי להתחבר לנייד.

כמיליארד משתמשי האפליקציה מבית פייסבוק יכולים כיום ליהנות מגרסת הדפדפן, שבפועל משקפת את שירות המסרים מהסמארטפון למחשב ומתחברת אל המכשיר באמצעות סריקת ברקוד. למרות שהתוכנה הודלפה בתחילת השבוע, כעת ווטסאפ משחררת באופן רשמי את התוכנה הייעודית שלה לשולחן העבודה.

התוכנה זמינה עבור משתמשי ווינדוס 8 בגרסת 10.9 ומעלה ולמשתמשי מק. למעשה, עדיין מדובר בתוסף לטלפון שלכם בלבד וכדי להשתמש בתוכנה תצטרכו לסנכרן את המכשיר שלכם עם התוכנה החדשה.

בדומה ל-WhatsappWeb, גם כאן התוכנה משקפת את השיחות וההודעות ישירות מהטלפון שלכם, רק שהפעם אין צורך בחלון דפדפן פתוח. בבלוג של ווטסאפ נכתב כי הודות לכך שהאפליקציה עובדת ישירות על המחשב, ולא באמצעות הדפדפן, המשתמשים יוכלו ליהנות מתמיכה טובה יותר בהתראות, קיצורי מקלדת ועוד.

את התוכנה ניתן להוריד בחינם ולאחר ההתקנה תצטרכו לפתוח את האפליקציה בטלפון, לעבור למסך ההגדרות וללחוץ על "Whatsapp Web". אחרי סריקת הברקוד, תוכלו ליהנות משירות ווטסאפ בצורה מלאה ישירות מהתוכנה הייעודית במחשב שלכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כבר לא תלויים בדפדפן./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully