וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בווטסאפ: להגיב להודעה ספציפית בקבוצה ולעקוף את ה-Mute

יניב אביטל, גיקטיים

13.6.2016 / 10:28

כמה פעמים הגבתם לשיחה בקבוצת ווטסאפ רק כדי לגלות שמאה הודעות חלפו מאז ואף אחד לא יודע למה אתם מתכוונים? פיצ'ר חדש מבטיח שזה לא יקרה שוב. ויש גם טוויסט למי שמשתיק קבוצות

צילום מסך

אחת הבעיות העיקריות בקבוצות ווטסאפ היא כמובן הבלגן. מישהו זורק משפט ואז מישהו אחר כותב משהו אחר ואז המשתמש השלישי מגיב, אבל לא ברור בדיוק למי ואז נוצר בלגן שלם וחוסר הבנה. עכשיו עושה ווטסאפ צעד גדול כדי להכניס קצת סדר לשיחות שלנו - גם הפרטיות וגם בשיחות הקבוצתיות עם פיצ'ר חדש: ציטוט.

ציטוט בקבוצות פייסבוק. גיקטיים, צילום מסך
לעולם לא תצטרכו להסביר שוב למי הגבתם בקבוצה./צילום מסך, גיקטיים

אתה יכול לצטט אותי על זה
מעכשיו ברגע שאתם בקבוצה או בצ'ט פרטי תוכלו להגיב להודעה מסוימת של משתמש. כדי לעשות זאת עליכם ללחוץ לחיצה ארוכה על ההודעה המבוקשת ואחרי שהיא מסומנת בכחול יופיע בראש האפליקציה סרגל חדש עם לחצנים.

לאפשרויות המוכרות כמו העתקת תוכן ההודעה, מחיקה או סימון כמועדפת הצטרף אייקון של חץ הפונה שמאלה. אם תלחצו עליו תופיע תיבה חדשה עם הציטוט, אליו אתם רוצים להתייחס, ותחתיו תוכלו להוסיף את משפט המחץ שלכם, בדומה לשרשורים בפורומים.

אם אתם ב-iOS, במקום חץ, יופיע החלון למטה ושם גם תוכלו לראות את המילה Reply. שימו לב שלא מדובר בתמונה, אלא בהפנייה דינמית. כך שאם מישהו ילחץ עליה, ווטסאפ תקפיץ אותו להודעה המקורית שאותה ציטטתם.

הסוף להשתקת הקבוצות
לאחר שתגיבו למשתמש מסויים, הוא יקבל התראה על כך, גם אם הקבוצה הספציפית נמצאת אצלו ב-Mute. הפיצ'ר החדש כבר זמין אצל משתמשים רבים, אולם, לא מן הנמנע שחלק מהמשתמשים ייאלצו לחכות כמה ימים, עד שהוא יגיע למכשיר שלהם.

ממש בקרוב: תמיכה ב-Gif

פיצ'ר נוסף שצפוי לנחות בקרוב מאוד בווטסאפ השכונתי שלכם הוא התמיכה ב-Gif - האנימציות האלה שאתם רואים ברשת, כולל בפייסבוק ובטוויטר. חשבון הטוויטר WABetaInfo@, שעוקב אחרי שינויים באפליקציות ווטסאפ השונות, מדווח כי החל מהעדכון הקרוב יוכלו כל משתמשי iOS של ווטסאפ לשלוח גיפים, כשמשתמשי אנדרואיד יוכלו ליהנות מהפיצ'ר הזה רק בהמשך.

עם הציטוטים, התמיכה ב-Gif ושיחות הווידאו המתקרבות מיישרת סוף סוף קו ווטסאפ עם שאר אפליקציות המסרים המתחרות דוגמת Line, WeChat וטלגרם, שמציעות את הפיצ'רים האלו כבר זמן רב. טלגרם למשל מציעה פיצ'רים כמו ציטוט, האשטגים ואיזכורים של משתמשים ספציפיים (Mentions) כבר מתחילת 2015 ולא מן הנמנע כי גם פיצ'רים אלו יופיעו בעתיד בווטסאפ.

פורסם במקור באתר גיקטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully