וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלנו מומחה: שלושה לפטופים מומלצים מעל 4,500 שקלים

26.6.2016 / 8:31

בעוד הצניחה במכירות המחשבים האישיים הביאה לירידת מחירים משמעותית בשנים האחרונות, יש עדיין טכנולוגיות מתקדמות שתצטרכו להושיט יד עמוק לכיס כדי ליהנות מהן; לפטופים המציעים מפרטים מתקדמים בעיצוב יוקרתי ואיכותי. קבלו שלוש המלצות למחשבים ניידים מעל 4,500 שקלים

צילום מסך

(בסרטון: כך תתקינו ותגדירו ווינדוס 10 במחשב חדש(

בכתבות הקודמות המלצנו לכם על שלושה לפטופים עד 2,500 שקלים, המיועדים בעיקר למשתמשים בסיסיים, וגם על שלושה לפטופים עד 4,500 שקלים, המיועדים למשתמשים הזקוקים למחשב שיחזיק מעמד שעות ארוכות עם כמה תוכנות פתוחות ברקע, מבלי לגמגם.

לחלק השלישי (והאחרון) הזמנו שוב את רהב רוזנברג, מנהל תחום המחשוב בחברת nsfoucus, המתמחה באבטחת מידע ומונה למעלה מ-2,500 עובדים, שימליץ על שלושה מחשבים ניידים בלי הגבלת מחיר.

קטגוריית המחיר הזו כוללת מכשירים יוקרתיים ואיכותיים המיועדים לגיימרים ומעצבים גרפיים, וגם משתמשים שפשוט רוצים את החומרה הטובה ביותר, שיודעת להתמודד עם כל משימה בלי להזיע.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

MacBook Air 13.3 256GB

בעבר מחשב הכניסה של חברת אפל לשוק היה המקבוק. כיום, לאחר הוזלת המחירים המשמעותית, זה המקבוק-אייר, המיועד עבור אנשים שחשובה להם ניידות ויוקרה באותה הנשימה. המחשב של אפל מגיע עם מערכת ההפעלה של החברה OSX ובתצורה אחת עם מסך בגודל 11 אינץ'. הדגם השני מגיע עם מסך LED בגודל 13.3 אינץ', עוביו המרבי כ-1.7 סנטימטרים והוא שוקל כ-1.35 קילוגרמים בלבד.

למחשב גוף מתכתי המעניק הרגשה יוקרתית ועמידות גבוהה. בתוך המחשב תוכלו למצוא את מעבד ה-Core i5 מהדור החמישי של אינטל, במהירות 1.6 גיגה-הרץ, לצד כרטיס מסך פנימי של אינטל, HD Graphics 6000, כונן SSD בנפח 256 גיגה ו-8 גיגה של זיכרון RAM. מחירו כ-6,890 שקלים ברשת iDigital.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

HP ZBook 15 G3 M9R62AV

מחשבי ה-Zbook מוגדרים כסדרת הביצועים של חברת HP והמחשב הזה הוא המחשב המושלם עבור מעצבים, עורכי וידאו וגרפיקאים. למעשה מדובר בתחנת עבודה ניידת שהודות למסך 15.6 אינץ' ברזולוציית Full HD עם Anti Glare, ניתן לעבוד בה גם בחוץ.

בפנים תוכלו למצוא את מעבד ה-Core i7 מהדור השישי של אינטל, עם ארבע ליבות במהירות 2.6 גיגה-הרץ, 16 גיגה זיכרון RAM וכונן SSD לאחסון בנפח 512 גיגה. המחשב מתאים מאוד למעצבים הודות לכרטיס המסך העוצמתי של חברת Nvidia מדגם Quadro M2000M. את כל המפרט הזה, ארזו בחברת HP במשקל של 2.5 קילוגרמים בלבד והוא מגיע עם אחריות יצרן לשלוש שנים, הכוללת איסוף והחזרה. המחיר: 8,111 שקלים.

Asus GL502VY-FY143T

המחשב הזה מתצורת אסוס מיועד לגיימרים הודות למקלדת המתקדמת, מסך 15.6 אינץ' ברזולוציית Full HD, המעניק זווית צפייה רחבה של עד 178 מעלות, מעבד Core i7 מהדור השישי של אינטל עם ארבע ליבות במהירות 2.6 גיגה-הרץ, 32 גיגה זיכרון RAM וכונן SSD בנפח 256 גיגה. זה מחשב מתקדם שמתאים למי שצריך כוח עיבוד רב למשחקים עתירי גרפיקה. הוא מגיע עם כרטיס המסך GTX 980M העוצמתי של חברת NVIDIA, ו-3 שנות אחריות עם איסוף והחזרה. מחירו: כ-8,790 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully