וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה טריקים שכל משתמש סנאפצ'ט חייב להכיר

3.7.2016 / 9:41

אפליקציית המסרים הפופולרית הזו זכתה בשנה האחרונה להפוך לשופר של הצעירים ברשת בזכות הפילטרים והסטיקרים הרבים שהיא מציעה, ובעיקר בזכות העובדה שהתמונות נמחקות אחרי הצפייה. אבל יש עוד כמה טריקים מגניבים שישדרגו לכם את השימוש

צילום מסך

(בסרטון: מה זה בכלל סנאפצ'ט?)

אחרי שהפכה לפופולרית במהרה בעולם, גם הצעירים בישראל גילו בשנה האחרונה את סנאפצ'ט - אפליקציית המסרים שמאפשרת לצפות בתוכן למשך כמה שניות בלבד ואז מעלימה אותו. העיקרון מאחורי האפליקציה פשוט - הצעירים שגדלו על הארכיון של פייסבוק וגוגל, והעובדה שכל פוסט וציוץ נשמרים ברשת לנצח רוצים זמניות; הם רוצים את הארעי ובעיקר את הביטחון שהתמונות החושפניות שלהם ייעלמו אחרי כמה שניות. זה יעיל מאוד לשליחת תמונות בוטות בין בני זוג ועם הסטיקרים והפילטרים שמתחדשים כל הזמן, סנאפצ'ט מצליחה להישאר רעננה. אם הצטרפתם לא מזמן לטרנד, או שאתם כבר חזק בתוך האפליקציה, קבלו עשרה טיפים שכל משתמש צריך להכיר.

>> איך מתחילים? מדריך למצטרפים לסנאפצ'ט

סלפי קבוצתי. ShutterStock
סלפי הוא סתם עוד סלפי, עד שאתם משדרגים אותו./ShutterStock

מי עוקב אחרי?

בסנאפצ'ט ניתן לבדוק בקלות האם משתמשים אחרים, שאתם מכירים, עוקבים אחריכם באפליקציה, אלא שלצורך כך תצטרכו להוסיף את אותם משתמשים ולעקוב אחריהם בעצמכם. או במילים אחרות, כך תגלו מי מאלו שאתם עוקבים אחריהם עוקבים אחריכם בחזרה: לחצו על Add Friends ולאחר מכן עלAdd by Username והקלידו את שם המשתמש; לחצו על השם לחיצה ממושכת ואם אתם יכולים לראות את ציון הסנאפצ'ט של המשתמש, זה אומר שגם הוא עוקב אחריכם. אפשרות נוספת היא הצצה באזור Added Me בו יופיע המשתמש במידה והוא בין האחרונים שהחליטו לעקוב אחריכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמירת שיחות

מוצאים את עצמכם מחפשים דברים שנאמרו בשיחה, או תוהים מי אמר מה? למרות שהאפליקציה מוחקת היסטוריה, גם הודעות סנאפצ'ט ניתנות לשמירה בקלות, על ידי לחיצה ממושכת על ההודעה המבוקשת.

איך לצייר מדויק יותר?

כדי להגיע לאזורים הקטנים במיוחד בהם קשה לצייר עם האצבע, או במקרים בהם אתם רוצים לצייר מסגרת דקה לתמונה, ועוד פעולות הדורשות דיוק ועדינות, תוכלו לנצל את אפשרות הזום המובנית במערכת ההפעלה הסלולרית שלכם. במכשירי iOS היכנסו ל-Settings ובחרו באפשרות General. כעת לחצו על Accessibility ובסעיף Vision בחרו ב-Zoom כדי להפעיל את הפיצ'ר. במכשירי אנדרואיד יש להיכנס גם להגדרות (Settings), לבחור בנגישות (Accessibility), שם (בהתאם לגרסת האנדרואיד שלכם) בחרו באפשרות "שינוי גודל תצוגה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קישור ישיר לפרופיל

במקום לשלוח חברים לאתר אתכם באפליקציה, למשתמשי סנאפצ'ט מוצעת האפשרות להשתמש בקישור הניתן לשיתוף, שיוביל לחשבונם בשירות, אותו ניתן להפיץ בכל אמצעי. מבנה הקישור קבוע וכתובתו www.snapchat.com/add/ ואז את שם המשתמש שלכם.

לדוגמה: www.snapchat.com/add/ShekerKolshehoo.

כך תגנבו פילטרים מקומיים ממדינות אחרות

בישראל אין כנראה עדיין מספיק משתמשים כדי להסב את תשומת הלב של החברה שתייצר פילטרים מתאימים או תפתח ערוצים כמו New York stories או New York Food. כמו כן, במדינות כמו ארה"ב וחלק מאירופה, סנאפצ'ט דואגת לציין ימים חשובים (כמו למשל יום הדונאט הבינלאומי) עם פילטר ייחודי וייעודי. בארץ, כאמור, עדיין לא ניתן ליהנות מהפילטרים המיוחדים אבל הטריק הזה משנה את כל התמונה עבור משתמשי אנדרואיד.הורידו את אפליקציית זיוף המיקום (Fake Location Spoofer Free), הפעילו אותו ובחרו על גבי המפה את המדינה או העיר הרצויים. לאחר שלחצתם על כפתור ההפעלה (Play), האפליקציה תחשוב שאתם נמצאים באזור שבחרתם ותקבלו את הפילטרים שניתן לראות רק שם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרגו את הווידאו שלכם

אם תרצו לשדרג את הסרטון שלכם במוזיקה רקע, כל שעליכם לעשות הוא להפעיל את אפליקציית המוזיקה בסמארטפון ולהמשיך לסנאפצ'ט כשהמוזיקה מנגנת ברקע. ברגע שתתחילו לצלם וידאו המנגינה תשתלב בסרטון בצורה חלקה. בנוסף, במכשירי אייפון ניתן לצלם וידאו מבלי להחזיק את הכפתור באופן רציף. כדי לבצע את הפעולה, היכנסו להגדרות האייפון > כללי > נגישות > AssitiveTouch והפעילו את הכפתור. לאחר מכן לחצו על "צור מחווה חדשה". בחלון שיפתח כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ במרכז המסך ולהמשיך ללחוץ עד שיסתיים התהליך.

אחרי שסיימתם, פתחו את סנאפצ'ט, לחצו על העיגול הלבן שהופיע לכם על המסך ("מותאם אישית") ואז לחצו על המחווה החדשה שהפעלתם. בשלב הזה תופיע לכם עוד נקודה על המסך, רק שקופה וקטנה יותר. הזיזו אותה אל הלחצן של הצילום, לחצו עליה וסנאפצ'ט תתחיל לצלם את הסרטון מבלי שתצטרכו להשאיר את האצבע על כפתור הצילום.

50 גוונים של צהוב

לרשות משתמשי סנאפצ'ט עומדים הרבה יותר גוונים אפשריים לכל צבע, בהם ניתן להשתמש בעת הוספת קשקושים ואיורים. כדי לצייר בלבן, לחצו על פלטת הגוונים הצבעונית והחליקו את האצבע לפינה השמאלית העליונה של המסך; בשביל שחור החליקו את האצבע לפינה התחתונה, ובמידה ותרצו להשתמש בגוון ייחודי, פשוט שחקו עם הצבעים בהחלקת אצבע עד לקבלת הגוון המדויק הרצוי, מבין שלל האפשרויות שאינן מופיעות בפלטת הצבעים הרגילה המוצעת לכם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך תחסכו צריכת נתונים בחו"ל ובארץ

סנאפצ'ט היא רשת חברתית ממכרת ולמרות שהתמונות יורדות ברזולוציה יחסית נמוכה, היא עדיין צורכת נתוני גלישה סלולריים. זה עוד יותר בעייתי כשאתם טסים לחו"ל עם חבילת גלישה בנפח קטן אבל למזלנו, האפליקציה כוללת מצב מיוחד הנקרא Travel Mode במיוחד עבור משתמשים שנפח הגלישה שלהם צונח לפרק זמן קצר. במצב הזה סנאפצ'ט לא תטען בצורה אוטומטית את התמונות כפי שהיא עושה כעת. כדי להעלות את התמונות, תצטרכו לפתוח אותן ולהמתין עד שיופיעו. כדי להיכנס אל המצב הזה, היכנסו אל הגדרות האפליקציה > Manage ושם הפעילו את מצב ה-Travel Mode.

שלבו אימוג'י בתמונות

אפשרות חביבה נוספת היא שילוב של סמלילי האימוג'י הפופולריים בתמונות שצילמתם. את האימוג'ים תוכלו להגדיל או להקטין במידת הצורך, כמו בלונים בתמונת שולחן לקראת מסיבת יום הולדת, אימוג'י ציפורים בתמונת נוף, ואינספור אפשרויות נוספות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איך להשתמש בכמה פילטרים על סנאפ אחד?

סנאפצ'ט מציעה מגוון פילטרים ותוספים לפלפל את התמונות שלנו. התוספים יכולים להשתנות על פי מיקום כמו העיר, מזג האוויר ועוד. במבט ראשוני, נראה שבסנאפצ'ט מגבילים את השימוש לפילטר אחד עבור תמונה. אך מתברר שניתן להוסיף כמה פילטרים לסנאפ אחד. כדי לעשות זאת בחרו את הפילטר הרצוי, לאחר מכן החזיקו את האצבע על המסך ועם אצבע נוספות החליקו ובחרו בפילטר נוסף. ניתן להוסיף עד שלושה פילטרים לתמונה אחת כלומר, חותמת זמן, תאריך או מזג אוויר, מיקום וגם פילטר לעדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully