וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעד את אשתו בוגדת בו - ומצא דרך גאונית לעשות לה שיימינג

6.7.2016 / 6:18

עורך וידאו פרסם סרטון הדרכה לתוכנת עריכה - ולצורך הדגמה השתמש בסרטון שהוא עצמו צילם כשתפס את אשתו במיטה עם גבר אחר. קבלו שיעור לחיים

יוטיוב / 537 Productions

ברשת תוכלו למצוא מגוון מדריכי עזר כמעט לכל פעולה בסיסית. מרוב מדריכי התוכנות והאפליקציות, מדריכים רבים מתקשים לבלוט על פני אחרים ולא מצליחים להצדיק את המאמץ הרב שלהם. בעוד רבים מסתפקים בכמה מאות צפיות, בילי, מדריך עריכת הוידאו המיומן, מצא שיטה יצירתית להישאר בתודעה של כולנו.

בילי צילם סרטון הדרכה לעריכת וידאו - ולצורך הדגמה השתמש בקליפ בו תיעד את אשתו בוגדת בו עם גבר אחר. ההחלטה המשונה שלו להשתמש דווקא בסרטון הזה - והדרך שבה בחר להתייחס אליו - הצליחו לעורר רגשות מעורבים מהצופים המופתעים.

הדרכת פוטושופ על אישה בוגדת. צילום מסך
לערוך את הבוגדת: פרסם סרטון הדרכה מפוקפק שצבר מאות אלפי צפיות/צילום מסך

סרטון ההדרכה הבסיסי על תוכנת Adobe Premiere Pro נפתח כמו כל סרטון הדרכה סטנדרטי. הטוויסט מגיע כשבילי מטיל פצצה על הצופים שלו ומייבא לתוכנה סרטון ששמו "אשתי ה**נה הבוגדת". במקצועיות מפתיעה, בילי בקושי מניד עפעף לנוכח השחזור הקשה מאותו ערב דרמטי, בו מצא את אשתו במיטה עם גבר אחר. ההדרכה עוברת בצורה חלקה, מלבד פה ושם הערות עוקצניות על אשתו - כולל הכותרת המתחכמת בה בחר לסרטון: "אשתי: הסיבה שרצחתי אותה".

הסרטון הערוך מסתיים כשבילי עוזב את אשתו בדמעות והמשפט "שוכבת עם גבר אחר" נשמע בלופים ברקע. הסרטון זכה ליותר מ-325 אלף צפיות מאז שפורסם ברשת בשבוע שעבר.

עוד באותו נושא

יום אהבה פחות שמח: חשף את חברתו הבוגדת מול המצלמה

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully