וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר הסטוצים השתמש בבוטים נשיים כדי לפתוח משתמשים תמימים

יעל לינזן

8.7.2016 / 8:58

אתר הבוגדים הידוע לשמצה, אשלי מדיסון מודה כעת שהשתמש בבוטים, כלומר בפרופילים מזוייפים של נשים, כדי לפתות גברים שהיו חברים באתר

יח"צ - חד פעמי

זה הזמן להתוודות: אתר אשלי מדיסון השתמש בבוטים כדי לפתות את החברים הגברים שבו. האתר עלה לכותרות לראשונה לפני כשנתיים, כאתר המיועד לאנשים נשואים ונשואות שמחפשים פרטנר לרומן או סטוץ, או בקיצור אתר לבוגדים. כעת נחשף כי האתר השתמש בפרופילים מזוייפים של נשים שמטרתן הייתה כמובן לפנות לגברים החברים באתר וכך ליצור מעין אשליה עבור אותם הגברים שהם רצויים ונחשקים ופשוט לגרום להם להישאר באתר. עוד נטען כי אותם פרופילים מזוייפים, פמבוטס, הוצאו מכלל שימוש בחברה כבר בסוף שנת 2015.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו להכיר נשים רגילות ממש כמוכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר התקרית שהתרחשה לפני כשנה, בה מיליוני משתמשים גילו שהפרטים האישיים שלהם נחשפו ודלפו לרשת, דיווחים שונים טענו כי רוב הנשים שהיו חברות באתר, בכלל היו בוטים שכל מטרתם הייתה ובכן, לפנות לגברים, לגרום להם לחשוב שיש פה עניין וכך בעצם להשאיר אותם כחברים באתר, וגם כמובן כדי ליצור תדמית של אתר שגם נשים רבות ומצודדות משתמשות בו. כתוצאה מחשיפת המידע הרגיש, עלה כי היחס האמיתי בין גברים לנשים המשתמשים באתר עומד על 5 ל-1, לטובת הגברים כמובן. דיווחים שונים טענו כי לפחות 70 אלף מהנשים החברות באתר היו בוטים.

מאז תקרית חשיפת פרטי המשתמשים, מנהל האתר נואל בידרמן הוחלף, והאתר מנסה בתקופה האחרונה לבנות את התדמית שלו מחדש כאתר הכרויות לאנשים בוגרים עם מה שהם מגדירים כ- "ראש פתוח". אפילו הסלוגן שהיה כל כך מזוהה עם האתר - "החיים קצרים, נהלו רומן", נעלם והוחלף בביטוי הרבה יותר יבש – "ראה את ההתאמות שלך". מה שתגידו.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ששש שהפרטים שלכם לא יודלפו. אתר אשלי מדיסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully