וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קל: איך להשיג את פיקאצ'ו על ההתחלה בפוקימון גו?

אילן גלר

13.7.2016 / 7:38

לא ברור האם ומתי נינטנדו ישנו את נוהל פתיחת המשחק, אבל בשלב הזה מעט סבלנות וקצת ידע מקדים ישיגו לכם את הפוקימון הכי שווה על ההתחלה. בדקנו - זה עובד

צילום מסך

אם אתם רוצים להתחיל לשחק בפוקימון גו עם פיקאצ'ו, הפוקימון המפורסם והאהוב מכולם, מתברר שיש דרך קלה למדי לעשות זאת. היא תדרוש מכם אומנם לצעוד לאורך כמה מאות מטרים, אך עדיף שתתרגלו לזה - בפוקימון גו, לא תצליחו להתקדם יותר מדי אם לא תקומו מהספה ותתחילו לטייל ברחובות.

אז איך מתחילים את המשחק עם פיקאצ'ו? ובכן, מיד לאחר ההתקנה ותחילת המשחק, יציע לכם פוקימון גו ללכוד אחד משלושה פוקימונים הנמצאים בסמוך אליכם (השלושה האלה הם סקווירטל, צ'רמנדר ובלבאזור, סלבס בפני עצמם בעולם הפוקימונים). כל שעליכם לעשות הוא להתעלם משלוש מפלצות הכיס הללו ולהמשיך ללכת. לאחר צעידה של כמה מאות מטרים, פיקאצ'ו אמור להופיע על המפה ואז תוכלו פשוט לתפוס אותו במקום.

אם אתם רוצים לנצל את השיטה הזו, כדאי שתעשו זאת בזריזות. השמועה אודות פיקאצ'ו הולכת ומתפשטת בין השחקנים, וסביר להניח שבנינטנדו יחליטו בסופו של דבר לשנות את נוהל פתיחת המשחק, הזמין כעת להורדה רשמית בכמה מדינות בלבד (כך תתחילו לשחק בארץ) וככל שיותר מדינות יצטרפו, כנראה שיהיה קשה יותר להשיג את הפוקימונים הנחשקים.

>> רוצים גם להתחיל לשחק פוקימון גו? כל מה שצריך לדעת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק

להשיג את פיקצ'ו בפוקימון גו. צילום מסך
אני בוחר בך, פיקאצ'ו!/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully