וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטינקט, אומץ או מיסטי: מה חשיבות הקבוצות בפוקימון גו?

אילן גלר

14.7.2016 / 8:16

המשחק לא מפרט מה חשיבות הקבוצות, ורוב המאמנים שמגיעים לרמה חמש פשוט בוחרים לפי הצבע או הדמות אבל יש דבר אחד שכן שווה לשים לב אליו לפני שבוחרים קבוצה

צילום מסך

התמכרתם כבר לפוקימון גו, להיט הסמארטפון התורן של נינטנדו? אם הגעתם בדרך להגיע לרמה חמש, תתבקשו לבחור לאיזו קבוצה להשתייך: אינסטינק, אומץ (Valor) או מיסטי (Mystic). המשחק לא דואג להסביר יותר מדי את חשיבותה של הבחירה הזו - ובשביל זה אנחנו כאן.

קודם כל, חשוב להבהיר כי הצטרפות לקבוצה לא תשנה בכלום את סגנון המשחק או את יכולותיכם. מדובר למעשה בסוג של מועדון שחקנים, הקובע מי מבין השחקנים האחרים יחשב כחבר שלכם, ומי יהיה אויב מולו תוכלו להילחם. זה אומר שמכוני הכושר (Gyms) של הקבוצה שלכם יוכלו לשמש אך ורק לאימונים, בעוד שהמכונים של יתר הקבוצות יהפכו למקומות בהם אתם נלחמים בשחקנים אחרים.

דרך אחת לבחור היא פשוט להסתכל על המפה ולראות למי שייכים רוב ה-Gyms באזור מגוריכם. לפי מידע זה, תוכלו לבחור בקבוצה פופולרית אם אתם רוצים הרבה מקומות להתאמן בהם, או דווקא קבוצה קטנה יחסית שתעניק לכם הרבה הזדמנויות להילחם. אם רוב החברים שלכם משתייכים לקבוצה מסוימת, זו כנראה סיבה טובה לבחור בה - ולו רק בכדי שתוכלו לשתף איתם פעולה בקלות רבה יותר.

כמובן שרוב השחקנים לא עושים מחקר מעמיק כל כך, ובוחרים את הקבוצה בעיקר לפי הצבע או הפוקימון האהוב עליהם מתכנית הטלוויזיה הנוסטלגית. לפי סקר שנערך באתר Kotaku, הקבוצה הפופולרית ביותר נכון להיום היא Mystic, עם קבוצת האומץ במקום השני, וקבוצת האינסטינקט, משום מה, הרחק מאחור.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומץ, מיסטי או אינסטינקט? החשיבות משתנה לפי אזור המגורים שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully