וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקימון גו למתחילים: הטיפים והטריקים שיתנו לכם יתרון

אילן גלר

17.7.2016 / 7:45

אם גם אתם כבר הצטרפתם לעולם הפוקימונים, שזוכה בשבוע האחרון לפריחה מחודשת, זה עדיין לא אומר שאתם מוכנים להיות מאמני-על. אספנו עבורכם את מה שצריך לדעת כדי להשתפר במשחק, ובמהירות

צילום מסך

פוקימון גו, להיט המובייל החדש מבית נינטנדו, עומד להפוך כנראה לאחת האפליקציות המצליחות ביותר בהיסטוריה. ימים ספורים לאחר השקתו במספר מדינות מצומצם בלבד המספרים מעידים כי הוא כבר פופולרי יותר בארה"ב מאפליקציית הדייטינג הוותיקה טינדר, ובדרכו לעקוף את כמות המשתמשים היומית של הרשת החברתית טוויטר.

רוצים לדעת על מה כל המהומה ואיך להוריד גם את המשחק בישראל בקלות? עקבו אחר ההוראות בכתבה הזו. ואם כבר עמוק בתוך המשחק, או שבדיוק הורדתם ואתם לא יודעים מה לעשות, קבלו כמה טריקים שיסייעו לכם להתקדם במהרה בדרככם להפוך למאמני-על.

קודם כל, יש כמה כללים בסיסיים שחשוב לדעת על המשחק. כשאתם תופסים את הפוקימון, חכו מעט זמן כדי להגביר את הסיכויים בתפיסתו, הביטו בגודל ובצבע של העיגול סביב הפוקימון. העיגול מצביע מה החוזק שלו (ירוק זה חלש, צהוב בינוני ואדום חזק). חכו שהעיגולים יתכווצו וכך תגבירו את הסיכויים שלכם לקחת את הפוקימון הביתה מבלי לבזבז יותר מדי כדורים. כשאתם משליכים את הכדור, נסו לתזמן את הפגיעה שלו בפוקימון בדיוק כשהעיגול סביבו עומד להיסגר.

באפליקציה ניתן ללכוד ביצים, שלאחר מכן בוקעות. לכל ביצה יש מרחק שצריך לעבור לפני שהיא בוקעת אבל שימו לב: אם תנועו במהירות גבוהה מ-24 קמ"ש האפליקציה לא תספור את הצעדים שלכם.

רוצים לאסוף פוקימון מזן ספציפי? לדוגמה, פוקימונים שנמנים על זני הדשא או היערות? מומלץ להתחיל לחפש בפארקים; פוקימונים שנמנים על זני המים יופיעו ליד אגמים או הים, בעוד שישנם פוקימונים שמתעוררים רק כשהשמש יורדת ואותם תוכלו לתפוס בלילה.

אחרי שתאספו מספיק פוקימונים ותגיעו לרמה 5, תוכלו להשתתף בקרבות על מכוני כושר; אם אתם בקרב על מכון, לחיצה ארוכה על המסך תשחרר מכה מיוחדת ועוצמתית במיוחד, אך שימו לב כי רוב הקרבות בשלבים המוקדמים לא נמשכים מספיק זמן כדי להשתמש בסוג ההתקפה הזה.

אל תתפתו לשדרג פוקימונים על ההתחלה. ככל שתתקדמו במשחק תתפסו פוקימונים חזקים יותר, וחלקם אף יהיו לאחר התפתחות אבולוציונית. עד שלב 5, אז אתם מתחילים להשתתף בקרבות, אין טעם למעשה לבזבז אף ממתק או פירור אבקה על שדרוגים.

השיגו את פיקאצ'ו על ההתחלה
מיד לאחר ההתקנה ותחילת המשחק, יציע לכם פוקימון גו ללכוד אחד משלושה פוקימונים מפורסמים הנמצאים בסמוך אליכם: סקווירטל, צ'רמנדר או בלבאזור. כל שעליכם לעשות הוא להתעלם משלוש מפלצות הכיס הללו ולהמשיך ללכת. לאחר צעידה של כמה מאות מטרים, פיקאצ'ו אמור להופיע על המפה ואז תוכלו פשוט לתפוס אותו במקום.

סובבו את הפוקדור כדי לצבור יותר XP
כשאתם מנסים לתפוס פוקימון חדש, נסו לסובב את הפוקדור במקום לפני שאתם משליכים אותו לעבר המפלצת. אם תעשו זאת בהצלחה, תקבלו יותר נקודות ניסיון (XP) על תפיסה מוצלחת של הפוקימון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נסו לפגוע להם בראש בדיוק כשהעיגול סביבם נסגר./מערכת וואלה!, צילום מסך

משכו פוקימונים אליהם עם קטורת
הקטורת (Incense) היא כלי רב עוצמה בו תזכו מדי פעם בנקודות העצירה (פוקסטופס) על המפה. לאחר שתפעילו קטורת, היא תמשוך פוקימונים חדשים למיקומכם במשך 30 דקות. שימו לב שהאפליקציה לא מפסיקה לספור אם תסגרו אותה כך שכדאי לנצל את הזמן הזה עד תום.

שימו לב לעקבות
אם תלחצו על הפס הלבם עם ציור של שלושה פוקימונים המופיעים בצידו הימני התחתון של המסך, תקבלו את חלון הפוקימונים הקרובים אליהם (Nerby). תחת כל פוקימון מופיעות עקבות - ככל שיש פחות מהן, הוא יותר קרוב אליכם. ככל שיש יותר, הוא רחוק ותצטרכו ללכת על מנת לתפוס אותו. אם תראו פוקימון עם סימן של טביעת רגל אחת - הליכה של כחצי דקה בלבד תגרום לו להופיע. כל טביעת רגל מייצגת בערך מאה מטרים.

להוציא יותר נקודות מכל תפיסה
כשאתם מנסים לתפוס פוקימון חדש, אל תזרקו סתם כך את הפוקדור. החזיקו אותו ושימו לב לעיגולים המופיעים על הפוקימון שאותו אתם מנסים לתפוס. ככל שהעיגול קטן וצמוד יותר אליו, כך פחותים הסיכויים שיצליח לברוח מכם. גם צבע העיגול משנה: עיגולים ירוקים מעידים על פוקימון נפוץ וחלש יחסית, צהוב משמעו פוקימון נדיר יותר, ואדום הוא פוקימון קשוח במיוחד. נסו להשליך את הכדור כך שהוא ישאר באוויר מעל הפוקימון בדיוק כשהעיגול מגיע לקוטר הכי קטן שלו.

כבו את פיצ'ר ה-AR כדי לחסוך בסוללה
התצוגה המראה את הפוקימונים בתוך העולם האמיתי היא ללא ספק גימיק חמוד, אך הפעלת המצלמה גם מבזבזת סוללה ואינכם באמת זקוקים לה. אם תקליקו על כפתור ה-AR שנמצא בפינה הימנית העליונה, תוכלו להרוויח עוד כמה שעות משחק בין טעינה לטעינה, והפוקימון יהיה גם קל יותר לתפיסה מאחר והוא יוצג במרכז המכשיר.

השיגו מטען נייד
פוקימון גו הוא משחק זולל אנרגיה, ועל כן אם אתם מתכוונים לשחק בו ברצינות מוטב שתצטיידו בסוללה נוספת, אם המכשיר שלכם מאפשר החלפת סוללה. רוב המכשירים החדשים אינם מאפשרים זאת ולכן מומלץ להסתובב עם מטעם נייד. הגאדג'טים הללו, לפחות הפשוטים מביניהם, אינם יקרים ויהפכו את חווית המשחק שלכם לטובה הרבה יותר, וגם לא תישארו בלי סוללה כשתצטרכו באמת לעשות שימוש חשוב במכשיר.

>> איך מורידים את המשחק בישראל? המדריך המלא.

טבלת הפרסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ככה תגרמו למשחק לחשוב שאתם הולכים - מבלי לזוז מהספה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully