וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יתכן שזה דייט הטינדר הנורא ביותר שתועד אי פעם

19.9.2016 / 10:15

צעירה משיקגו מצאה התאמה באפליקצית ההיכרויות לבחור שרמנטי. הכול נראה מושלם כשהוא הזמין אותה לדייט רומנטי בשייט באגם. אולם להפתעתה היא גילתה בסירה 15 נשים נוספות. אתם לא רוצים לפספס את שידור הלייב שעשתה משם

facebook

אישה שהוזמנה לדייט רומנטי על סירה עם ההתאמה שלה בטינדר גילתה לתדהמתה שהיא אינה המאטצ' היחיד של הגברבר. למעשה, קיילה הוטץ' משיקגו גילתה שהדייט שלה, אמד פרוטה, הזמין את חבריו ו-15 נשים נוספות לשיט התענוגות הרומנטי שלה באגם מישיגן.

הקש ששבר את גב הגמל היה הרגע שבו היא ראתה אותו מתמזמז עם אחת הנשים והיא החליטה לתעד את דייט הבלהות בשידור לייב בפייסבוק. הוידאו שלנ זכה ליותר מ-85,000 צפיות שתמכו בהוטץ' המסכנה שתקועה באגם.

"אני בשידור חי מהסירה. זה אמד, הוא הזמין אותי לשיט אבל עכשיו הוא עם בחורה אחרת שהזמין. אה והם מתמזמזים", סיפרה הוטץ'. "לפני שישה חודשים אני ואמד התאמנו בטינדר והוא התחיל לשלוח לי הודעות. לא עניתי לו במשך חצי שנה עד שהוא ציין את הסירה".

ברגע שעלתה על הסירה היא הבינה שאינה האישה היחידה שאמד חיזר אחריה באפליקצית ההיכרויות. "שאלתי בחורה איך היא מכירה את אמד והיא אמרה שמהטינדר. עכשיו אני תקועה פה חמש שעות. הוא מתחרמן עכשיו עם ברזילאית מאד יפה ובאותו זמן אמר לי שזה בכלל לא מוזר", הוסיפה הוטץ'.

הוטץ' לא היתה מוכנה לקבל את הסיטואציה וניסתה להימלט מהשיט האסוני. "ניסיתי לצעוק לסירות שעברו לידנו ואמרתי שאני אשלם 100 דולרים כדי שיקחו אותי בחזרה לחוף. הם אמרו לא ועכשיו אני תקועה כי אני לא יודעת לשחות".

אבל אל דאגה - בסופו של דבר הוטץ' הצליחה לתפוס טרמפ עם סירה ולהגיע לחוף, אחרי שגם זרקה את הנעליים של אמד לים. עם זאת היא נאלצה להתמודד עם מגיבים שטענו שהיא אשמה באירועים כי התנהגה כמו גולד דיגרית.

עוד באותו נושא

אש, מים, שריטות, כיפופים ומכות: איך עמד אייפון 7 במבחן ההתעללות?

לכתבה המלאה

"כסף לא מעניין אותי, פשוט חשבתי שזה יהיה כיף. לא דמיינתי את התפנית החדה שהעניינים ילכו בה", היא השיבה. "אבל גם אל תאשימו את אמד במה שקרה, כולנו עושים טעויות. אני מקווה שזה יהיה שיעור באנושיות לכולנו".

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully