וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם כל הזמן חוסמת את החשבון הפרובוקטיבי שלה – ולא מהסיבה שאתם חושבים

3.10.2016 / 9:05

לא תאמינו מה הסיבה שאינסטגרם בחרה לחסום בפעם השלישית כבר את החשבון של האמנית האמריקאית סטפני סרלי, שבוחנת ביצירותיה את המיניות הנשית - בדחיפת אצבעות לפירות אקזוטיים

Stephanie Sarley - Fruit Art (Own Compilation)

האם אינסטגרם מפתחת הרגלי צנזורה לא בריאים? אמנית מקליפורניה, סטפני סרלי, משתפת את 173 אלף העוקבים שלה באינסטגרם ביצירות האמנות המיניות שלה - ונחסמת שוב ושוב מהסיבות הלא נכונות.

סטפני לא מעלה תמונות או סרטונים פרובוקטיביים שלה, אולם לא ניתן להתווכח עם העובדה שהיצירות שלה משדרות מיניות ברורה. בין היתר, היא משתמשת בפירות כמו תפוז דם, תותים, אבוקדו, פפאיה ובננות כאנלוגיה לאיברי מין נשיים וגבריים. אולם מסתבר שלא הפוסטים הבעיתיים שלה הם לא אלו שהובילו לחסימתה - זו פעם שלישית ברציפות. בפעם הראשונה, לדבריה, חשבונה נחסם בטעות ובפעמים האחרות עקב הפרת זכויות יוצרים, שנגרמה לאחר שהיצירות שלה הפכו לממים מצליחים ברשת.

"הפעם הראשונה שחסמו לי את הפרופיל הייתה כשפרסמתי תמונה של בננה נעוצה בסיכות, אבל לא בגלל זה חסמו אותי. זה היה באקראי. ערערתי על החסימה ופתחו לי את הפרופיל כעבור שבוע", היא מספרת לדיילי דוט. בפעמים הנוספות שנחסמה הואשמה בהפרת זכויות יוצרים, וזה אחרי שפרסמה סרטון בו היא מכניסה אצבעות לתפוז דם . "יום אחרי שהסרטון הפך לויראלי, שוב השביתו לי את הפרופיל", היא מספרת, "אחד גנב לי את היצירה, שם את החותמת שלו עליה ופרסם אותה ב-5 אתרים. כשהתלוננתי עליו, צנזרו לי את הפרופיל".

עוד באותו נושא

התוכייה העירומה שכבשה את הרשת - גולשים מכל העולם שולחים לה בגדים

לכתבה המלאה

סרלי רואה בסרטונים ובתמונות שלה יצירות אמנות, אך הייתה מבינה אם בהנהלת אינסטגרם היו מוצאים לנכון לצנזר את הפרופיל שלה מהסיבות הברורות לעין ולא עקב טעות או טענות כוזבות על פגיעה בזכויות יוצרים. "אנשים זעמו עליי שהעזתי לדווח על הפרת זכויות יוצרים. ואני אמרתי - 'אתם מבינים שאתם בעצם גונבים את האמנות שלי, נכון?'".

עוד בנושא:

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully