וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה ההוכחות שנשים מלאות עם קימורים זה יפה וסקסי

29.11.2016 / 9:36

בטוויטר (וגם באינסטגרם) עושים כבוד לנשים בעלות מבנה גוף שלא זוכה לחשיפה במגזיני האופנה או מסלולי הדוגמנות ומאפשרים לגולשים להעריץ את מראה הגוף המלא

צילום מסך

לפני כשבוע החל לצוץ בטוויטר התיוג #ThickAsHellChallenge, הקורא למשתמשים לתייג תמונות של בחורות מלאות, וגם קורא לנשים העומדות בקריטריונים לפרסם תמונות של עצמן אם מתחשק להן. תוך ימים ספורים, הפך התיוג הזה לאחד הפופולריים ברשת, ואפילו היגר לאינסטגרם - גם שם הוא צובר מעריצים במהירות.

באתגר הזה אין מנצחים ואין באמת תחרות. הוא פשוט נועד לאפשר לגולשים להעריץ את מראה הגוף המלא, שלא היה מקובל בדרך כלל בצילומי אופנה או דוגמנות, עד לשנים האחרונות.

התגובות ועשרות אלפי הלייקים מעידים על כך שאכן יש קהל גדול שאיננו מחפש את המראה הרזה, ומשפטים כדוגמת "אין שום צורך בפוטושופ" ו"המראה הטבעי הוא המוצלח מכולם" מלווים בדרך כלל את הצילומים.

עוד באותו נושא

היפוך הכוס עם הישבן - מתברר שזה הלהיט החדש ברשת

לכתבה המלאה

סביר להניח שההתלהבות סביב האתגר תמשך גם במשך הימים הקרובים, אם כי נדמה שאת האפקט המרכזי היוזמים האנונימיים שלו בטוויטר כבר השיגו: משתמשי הרשתות החברתיות מצביעים בלייקים, ודורשים כי תעשיית האופנה תחדל להתייחס רק לנשים רזות, ותתחיל להעריך גם מראה מלא ועגלגל יותר שלא חסרים לו אוהדים משני המינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully