וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טינדר חושפת את הנשים והגברים המבוקשים ביותר באפליקציה

5.1.2017 / 8:43

האם אלו האנשים האטרקטיביים ביותר בבריטניה? טינדר חשפה מי הם 13 הגברים והנשים הנחשקים ביותר באפליקציית ההיכרויות הפופולארית בעולם

צילום מסך

בסרטון - בגלל באג: אבדו המאטצ'ים בטינדר

עם קרוב ל-50 מיליון משתמשים פעילים ברחבי העולם, טינדר היא ללא ספק אפליקצית ההיכרויות הפופולארית ביותר לסינגלים שמחפשים אהבה (ולא רק סינגלים, ולא רק אהבה). בכל יום מתבצעות בטינדר 26 מיליון "התאמות" – המובילות ל-1.5 מיליון דייטים מדי שבוע בכל העולם. כעת, זהותם של מחפשי הדייטים המצליחים ביותר בבריטניה נחשפת, ולא - אתם לא חייבים לצאת מאיזה קטלוג אופנה כדי להיכנס לרשימה הזאת. תמצאו בה נשים וגברים בגילאים ותפקידים שונים, כשקשה לגמרי לאבחן מה המוטיב שחוזר בכל אחת מהתמונות, שגורם לאחרים להחליק עליהם ימינה.

הסןציולוגית, ד"ר ג'סיקה קרבינו, מציעה כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג יותר "מאצ'ים". "אנשים שהולך להם טוב בטינדר הם לאו דווקא האנשים האטרקטיבים ביותר. הם אלה שיוצרים פרופילים שמשדרים אותנטיות, ומנסים למצוא שידוך עם אנשים שלפי היכרותם באמת יתאימו להם". קרבינו טוענת שסיכוייכם למצוא התאמה גדלים ב-14 אחוזים אם תעלו תמונה שלכם מחייכים עם שיניים, "זה משדר נדיבות, חום ונגישות". לעומת זאת, תמונה עם משקפי שמש יפחיתו את סיכוייכם להתאמה ב-12 אחוזים, מאחר שעיניים משדרות בטחון, וזה מהווה עניין גדול כשמדובר באדם שאתם לא מכירים. העצה האחרונה שלה היא לא לחשוש לשלוח הודעות להתאמות שלכם. על פי מחקר שבוצע לאחרונה, 66 אחוזים מהמשתמשים לא נוטים לשלוח הודעות ל"התאמות" שלהם ומפספסים המון דייטים פוטנציאלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפופולארים ביותר בטינדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

באג 2017: משתמשי טינדר מתלוננים שכל המאצ'ים נמחקו להם

לכתבה המלאה

סטפן סקי, יועץ עסקי בן 27, חידד את דבריה של קרבינו וסיפר שהמפתח להצלחה נעוצה באותנטיות. "לא היה לי מושג איך הפרופיל שלי נראה לעומת פרופילים אחרים, עד שהסתכלתי בטינדר של 2 ידידות שלי. סיקרן אותי לראות איזה תמונות שמים גברים אחרים והייתי בשוק. ראיתי הרבה תמונות של גברים בלי חולצה, או תמונות של בעלי חיים. זה גרם לי להעריך יותר את האותנטיות שבתמונה שלי".

ואלה שמות...

  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully