וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחקנו עם הסמארטפון הכי יפה שהושק ב-CES

מייקי לוי, לאס וגאס

8.1.2017 / 9:47

שיאומי Mi Mix הוצג לעולם לפני כחודשיים ובתערוכת CES בלאס וגאס זכינו לשחק איתו קצת ולגלות שהוא זמין עכשיו גם בצבע לבן. גם סמסונג, LG, וואווי, אסוס, HP ולנובו ניצלו את האירוע כדי לחשוף את הלפטופים, הטאבלטים וסמארטפונים החדשים שלהם. אלה כל המכשירים המעניינים

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: שיאומי Mi Mix שהוצג בתערוכה)

תערוכת האלקטרוניקה הענקית השנתית בלאס וגאס, CES, היא כר פורה להשקות של מוצרי צריכה חדשים של ענקיות האלקטרוניקה בעולם. תחום הסמארטפונים אמנם נדחק קצת הצידה בתערוכה השנה, (בניגוד לתערוכת MWC בברצלונה שתתקיים בעוד כחודש, שם הסמארטפונים באופן מסורתי במרכז) אך חברת שיאומי הסינית ניצלה את האירוע כדי להשיק את מכשיר ה-Mi Mix נטול השוליים, גם בצבע לבן. המכשיר עצמו הוצג כבר לפני כחודשיים.

ל-Mi Mix מסך בגודל 6.5 אינץ' ותצוגה ביחס 17:9. בצדדים ובחלק העליון נמצאת מסגרת דקיקה שהופכת את המכשיר לכמעט נטול שוליים, מלבד החלק התחתון בו ניתן למצוא את הרמקול הקדמי והמצלמה. לסמארטפון המיוחד של שיאומי אין לחצנים פיזיים וכל השליטה נעשית מהמסך עצמו. החברה נאלצה להתמודד עם מגוון סוגיות כמו רמקול השמע עבור שיחות וגם חיישן קירבה, וכדי לבצע זאת החליפו את הרמקול ברכיב מיוחד המפיק סאונד על ידי ויברציות ואילו חיישן הקרבה הוחלף בחיישן אולטרה-סאונד שעובד דרך המסך. שיחקנו קצת עם המכשיר המיוחד וללא ספק - מדובר במכשיר ייחודי. הוא לא קל ודי גדול, אך מדובר בפלא טכנולוגי של ממש וזהו אחד ממכשירי הסמארטפון פורצי הדרך שהחלו את המגמה החדשה בעולם, של מכשירים עם שוליים מינימליים.

שיאומי Mi Mix בלאס וגאס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
בעתיד לא יהיו שוליים רחבים לאף מכשיר. שיאומי Mi Mix./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

סמסונג

אחרי שנעדרה משוק המחשבים הניידים, נראה שסמסונג חוזרת ומתמקדת הפעם בשוק הגיימרים - שוק רווחי מאוד המתפתח במהרה. לראיה, אפילו תערוכת Game In שנערכה לאחרונה בישראל משכה אליה 10 אלפים מבקרים. החברה חשפה את סדרת Odyssey החדשה של מחשבי גיימינג. מהתנסות ראשונית שלנו, מדובר במחשבים שלא בנויים ברמה הגבוהה ביותר ועושים שימוש נרחב בפלסטיק שהרגיש מעט זול, לצד משטח עקיבה מאוד לא נוח. בסדרה מחשב המגיע בגודל מסך של 17.3 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד מהדור השביעי של אינטל עד ל-Core i7, זיכרון RAM של עד 32 גיגה, עד 256 גיגה לאחסון בפורמט SSD לצד כונן קשיח רגיל בנפח של 1 טרה. משקלו 2.53 קילוגרמים והוא יגיע בצבעים שחור ולבן.

הלפטופ השני מגיע עם מסך בגודל 17.3 אינץ' ברזולוציית Full HD, מעבד מהדור השביעי של אינטל Core i7, זיכרון RAM של עד 64 גיגה, עד ל-512 גיגה לאחסון בפורמט SSD לצד כונן קשיח רגיל של 1 טרה; משקלו 3.79 קילוגרמים. מחירם טרם נקבע אך נראה שיושקו לקראת האביב. לצד סדרת הגיימינג, חשפה סמסונג שני מחשבים ניידים מבוססי מערכת ההפעלה כרום של גוגל. מחשב הכרומבוק פרו כולל מסך טאצ' בגודל 12.3 אינץ', מעבדM3 עם 4 גיגה זיכרון RAM. המחשב מגיע עם עט סטיילוס נשלף שניתן להשתמש בו לכתיבת הודעות על גבי המסך. בנוסף החברה הציגה את כרומבוק פלוס שמגיע עם מעבד ARM, 32 גיגה זיכרון RAM ומסך בגודל 12.3 אינץ'.

וואווי

המותג הצעיר של חברת וואווי - הונור - מוכר כבר זמן רב ברחבי אירופה וארה"ב. החברה השיקה ב-CES את הונור 6X - מכשיר ביניים שלטענת החברה מיועד לצעירים. למרות מחירו הנמוך (250 דולרים), לטענת החברה המכשיר אינו מתפשר על ביצועים או על זמן סוללה. להונור 6X מסך בגודל 5.5 אינץ' עם פאנל מסוג IPS ברזולוציית Full HD ובהירות של 300 ניטים. בפנים תוכלו למצוא את ערכת השבבים Kirin 655 מתוצרת וואווי, 3 או 4 גיגה זיכרון RAM (בהתאם לדגם) ו-32 גיגה זיכרון לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה באמצעות כרטיס מיקרו-SD. ווואווי מביאה את חיישן המצלמה הכפול גם למכשירי הביניים ול-6X יש מערך צילום של מצלמת 12 מגה-פיקסל צבעונית (RGB) ועוד מצלמת 2 מגה-פיקסל מונוכרומית (שחור-לבן) לזיהוי עומק שדה ועיבוד טוב יותר של התמונות. את כל זה מפעילה סוללה בנפח של 3,340 מיליאמפר-שעה ובחברה מבטיחים חיי סוללה של יותר מיומיים בשימוש קל ואילו יום וחצי של שימוש כבד.
http://tech.walla.co.il/item/3028543

אסוס

ענקית המחשוב מטאיוואן השיקה בלאס וגאס שני דגמים חדשים וייחודיים ממשפחת Zenfone - את Zenfone 3 Zoom ומכשיר ה-Zenfonr AR - הסמארטפון השני בעולם שתומך בפרויקט טנגו של גוגל. Zenfone 3 Zoom מגיע עם מסך Amoled בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית Full HD, עם ציפוי זכוכית משוריין מסוג גורילה 5. בתוך המכשיר ניתן למצוא את ערכת השבבים סנאפדראגון 625 ו-3 או 4 גיגה של זיכרון RAM. למכשיר מערך צילום כפול: חיישן אחד עם 12 מגה-פיקסל, בגודל 58 מילימטרים, וחיישן שני - עדשה רחבה של 12 מגה-פיקסל בגודל 25 מילימטרים עם מפתח צמצם f/1.7 . המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 13 מגה-פיקסל של סוני עם עדשה רחבה ומפתח צמצם של f/2.0. את כל זה מפעילה סוללה עוצמתית בנפח של 5,000 מיליאמפר-שעה.

המכשיר השני - ZenFone AR - הוא המכשיר המסקרן ביותר בתערוכה ובנוסף להיותו מכשיר המציאות הרבודה השני בעולם, הוא מצטרף לקבוצה מאוד מצומצמת של מכשירים התומכים במשקפי המציאות המדומה של גוגל, DayDream. בגב המכשיר מותקנות שלוש מצלמות של 23 מגה-פיקסל (כל אחת) המאפשרות זיהוי עומק שדה. המכשיר מגיע עם מסך בגודל 5.7 אינץ' Super Amoled ברזולוציית QHD ופועל באמצעות ערכת השבבים סנאפדראגון 821. יש לו 8 גיגה זיכרון RAM וחמישה רמקולים מגנטיים לשיפור יכולות השמע. כדי למנוע התחממות יתר, בחברה פיתחו מערכת קירור ייחודית. באירוע הציגו את יכולות המכשיר ולדוגמה, ניתן לקחת שולחן ריק, להפעיל אפליקציית באולינג ולקבל הרגשה של מציאות רבודה - כאילו אתם משחקים באולינג על השולחן שלכם בבית.

HP

חברת HP הכריזה במהלך תערוכת CES על HP EliteBook x360, שלטענת החברה הוא המחשב העסקי הדק ביותר בעולם. עוביו 15.2 מילימטרים בלבד ומשקלו 1.28 קילוגרמים. אבל נראה שזה לא הדבר המעניין ביותר במחשב הזה, אלא דווקא הכרזת החברה כי הוא מצויד במסך הנייד עם חיי הסוללה הארוכים ביותר שניתן למצוא כיום. לפי נתוני HP, טעינה מלאה תעניק לכם זמן שימוש של 16 שעות ו-30 דקות, כלומר יומיים מלאים של עבודה (בהנחה שיום העבודה שלכם הוא בסביבות שמונה שעות). המחשב כולל מסך מגע בגודל 13.3 אינץ' עם רזולוציה מקסימלית של 4K (תלוי דגם), מעבדי הדור השביעי של אינטל i5 vPro או i7 vPro, זיכרון RAM של עד 16 גיגה וכונן קשיח מסוג SSD במגוון נפחים. מחירו של המחשב באירופה עומד על 1,099 אירו והוא יהיה זמין לרכישה כבר בחודש הקרוב.

לנובו

חברת לנובו ניצלה את התערוכה כדי להכריז על כמה מחשבים ניידים, בהם ThinkPad X1 Carbon 2017, שלטענת החברה הוא המחשב הנייד העסקי הקל ביותר בקטגוריית ה-14 אינץ'; משקלו 1.13 קילוגרמים בלבד והוא מספק עד 15 שעות עבודה, כולל תמיכה באינטרנט מהדור הרביעי, חיישן טביעת אצבע ומצלמת זיהוי פנים שכוללת שבב אינפרה-אדום. בנוסף הציגה לנובו את Miix 720 - מחשב ניתק המציע מסך בגודל 12 אינץ' ברזולוציית QHD, ומעבד Core i7 מהדור השביעי של אינטל. לנובו חשפה את Lenovo Legion, דגמי מחשבי הגיימינג החדשים: Lenovo Legion Y720 ו-Y520. מחשבי הגיימינג יעשו שימוש בכרטיסי המסך החדשים של Nvidia וישימו דגש על העצמת המציאות המדומה וחווית סאונד משופרת. בתחום הבית החכם, הציגה לנובו את Lenovo Smart Assistant, העוזרת האישית הדיגיטלית החדשה שתוכננה ביחד עם אמזון ועושה שימוש בשירותים הקוליים מבוססי ענן של "אמזון אלקסה". העוזרת החדשה של לנובו תזהה פקודות קוליות של משתמשים ותפעיל גם התקנים חכמים של לנובו ועוד מגוון רחב של מוצרים נוספים.

LG

בשנה שעברה השיקה LG את סדרת ה-Gram וכעת היא מכריזה על דור ההמשך. מדובר במחשב ה-14 אינץ' הקל ביותר בעולם, שמשקלו עומד על 0.979 גרמים בלבד. הסדרה תגיע עם מסכי טאצ' בגדלי 14 ו-15 אינץ' ותצויד במעבדי Core i5 או Core i7 מהדור השביעי של אינטל. בחברה טוענים כי הסוללה תספק עד 17 שעות עבודה ומחירו ההתחלתי של מחשב ה-14 אינץ' יתחיל ב-1,000 דולר. על פי מה שנמסר לנו, ייתכן ו-LG תשיק את סדרת הלפטופים החדשה גם בישראל וזאת לאחר זמן רב שנעדרה משוק המחשבים הניידים.

בנוסף הציגה LG בביתן שלה בתערוכה ארבעה סמארטפונים מסדרת הביניים K ואת מכשיר Stylus 3. הקונספט סדרת ה-K של LG היא שמשתמשים רבים מעוניינים בפיצ'רים ברמה גבוהה אבל כל משתמש זקוק לפיצ'ר אחר ברמת פרימיום - מצלמה, כוח עיבוד וכו'. כל מכשיר בסדרה כולל פיצ'ר אחד ברמה מאוד גבוהה והשאר ברמה בינונית וסבירה, בהתאם לסטנדרט בקטגוריה. הדור השלישי של Stylus אמור לספק חוויית כתיבה משופרת בזכות עט סטיילוס בקוטר 1.8 מילימטרים עם קצה עשוי סיבים (אמור להרגיש כמו עט אמיתי בזמן כתיבה על המסך). 3 Stylus כולל גם סורק טביעות אצבע וממשק ייעודי. אפליקציית Pen Pop 2.0 מעלימה את הפתקים כך שיופיעו על גבי המסך ברגע שהעט נשלף. Pen Keeper מציג התראת אזהרה כשהעט רחוק מדי מהמכשיר ו-Screen-off Memo מאפשר רישום על גבי המסך גם כשהוא כבוי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרה K של LG./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully